Licencijavimo projektai

Vis dažniau Kauno „Žalgirį“ kaip verslo partnerį renkasi FMCG sektorius, tokiu būdu siekdamas išnaudoti klubo, kaip nuomonės formuotojo poziciją Lietuvoje, bei papildyti asortimentą išskirtiniu, savo auditorijos simpatijas jau iš anksto pelniusiu, produktu. Nenuostabu – daugiau nei pusė besidominčių krepšinių Lietuvos gyventojų teigia, kad teiktų pirmenybę paslaugai ar prekei, kuri pažymėta „Žalgirio“ ženklu. Prekių ženklų derinimo (co-branding ar licencijavimo) projekto privalumai partneriui – ne tik galimybė gamyboje ir prekyboje naudoti vieną žinomiausių ir daugiausiai simpatijų Lietuvoje turintį „Žalgirio“ prekės ženklą, bet ir mūsų rinkodaros paslaugos bendro produkto sklaidai.

Su partneriais įgyvendinti projektai:

  • Mineralinis vanduo „Vytautas“
  • „Vilkyškių pieninės“ produkcija
  • „Utenos“ alus „Žalia balta“
  • „Taffel“ dviejų skonių bulvių traškučiai
  • „Bon Chance“ duonos traškučiai
  • „Dadu“ ledai „Žalgiris“
  • „Food on foot“ „Žalgirio“ sumuštinis
  • „Tobis“ automobilio kvapas
  • „Krispo“ saldžiosios vynuogės ir Kubos tabako kvapo automobilio kvapai
  • „Margarita for Man“ vyriškos kosmetikos linija
  • Loterija „Už ŽALGIRĮ!”
  • „Vilniaus duonos“ „Žalgirio juoda duona“
  • „Liūtukas ir Ko“ koldūnai „ŽALGIRIS“