„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti 0

Kauno „Žalgiris“ be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą verslininkams. Šią savaitę pradėtas burti „Žalgirio“ verslo klubas, kurio pirmasis renginys „Verslo akseleravimo vakaras“ įvyks jau kovo 14 d. – jis bus surengtas prieš pat Eurolygos rungtynes „Žalgirio“ arenoje.

„Žalgirio“ verslo klubo tikslas – suburti komandos verslo klientus ir sudaryti jiems galimybes augti mezgant naudingus santykius susitikimuose bei skaitmeninėje erdvėje, ieškant bendradarbiavimo variantų, klausantis vertingų pranešimų ir verslo įžvalgų bei turiningai leisti laisvalaikį ir stiprinti savo sveikatą.

Įsiklausė į verslininkų norus

„Kauno „Žalgiris“ turi ilgametes bendravimo su verslo atstovais tradicijas. „Žalgirio“ arenoje veikiančio „Audi“ klubo narių apklausa parodė, kad komandos gerbėjams ir rėmėjams, verslų vadovams ir savininkams būtų naudinga ir daugiau renginių, – pasakoja Unė Marija Jurkštaitė, Kauno „Žalgirio“ verslo vystymo vadovė. – Iš visų atsakiusiųjų net 85% pareiškė, kad jiems būtų naudinga ir įdomu dalyvauti „Žalgirio“ verslo klubo veikloje. Beje, daugiau kaip pusė atsakiusiųjų klubo veikloje norėtų dalyvauti bent kartą per mėnesį, beveik ketvirtadalis – du kartus per mėnesį, o maždaug po dešimtadalį – kas savaitę arba kartą per ketvirtį.“

Apibendrinus apklausos rezultatus paaiškėjo, kad verslo klube labiausia norima gauti naudingos informacijos: su bendraminčiais klausytis specialistų pranešimų aktualiomis temomis ir dalyvauti jų rengiamuose mokymuose, o taip pat planuojama užmegzti prasmingų ir naudingų kontaktų, dalyvauti bendruose sporto ir laisvalaikio užsiėmimuose.

„Atsižvelgdami į šiuos pageidavimus ir planuojame verslo klubo veiklą, – planus dėlioja U.Jurkštaitė. – Pirmajame renginyje –„Verslo akseleravimo vakare“ – pranešimus skaitys ir savo žiniomis dalinsis įvairų sričių atstovai: Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas, koučingo bei konsultacijų specialistas Povilas Petrauskas, aktorius, režisierius, laidų vedėjas Andrius Žiurauskas, „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius Saulius Petravičius. Pranešėjai pasidalins žiniomis ir patirtimi, kuri įkvėps kiekvieną vadovą naujoms idėjoms ir iššūkiams darbe.“

Vienintelis Lietuvoje

„Žalgirio“ verslo klubas  – unikalus ir vienintelis toks projektas Lietuvoje. Jis sukurtas atsižvelgus į tai, kad vis daugiau verslo vadovų ir savininkų supranta, kokią reikšmę verslui turi užmegzti tinkami kontaktai ir palaikomi bei plėtojami kolegiški santykiai, o taip pat neformalus bendravimas stiprių krepšinio emocijų persmelktoje aplinkoje. Kauno „Žalgiris“ ir „Žalgirio“ arena jau dabar yra daugiau kaip 300 įvairių įmonių susitikimo vieta, tad patekus į jų akiratį ir tapus vieno stipriausio šalyje prekės ženklo partneriu reiškia dinamiškai plėtoti dalykinius santykius ir verslą.

Į verslo klubą – tiesioginiams kontaktams su Kauno „Žalgirio“ ir „Žalgirio“ arenos verslo klientų būriu – planuojama pritraukti ne mažiau kaip 250 įmonių ir organizacijų. Šio klubo nariai turės galimybę ir patys prisistatyti savo bendraminčiams įvairiuose renginiuose, taip pat bus sudaryta galimybė integruoti prekės ženklą verslo segmentui skirtuose renginiuose bei arenos erdvėse.

Narystė „Žalgirio“ verslo klube yra nemokama esamiems klubo rėmėjams, „Audi“ klubo nariams, taip pat besinuomojantiems VIP ložes ir VIP parketinių vietų savininkams. Neturintys abonementų į kiekvieną „Verslo akseleravimo“ renginį galės įsigyti ribotą kiekį bilietų svečiams. Su šiuo bilietu bus galima apsilankyti pranešimuose prieš rungtynes ir vėliau stebėti rungtynes Verslo klubo VIP ložėje. Jei norite įsigyti bilietą, registruokitės čia.

„Ilgametė mūsų bendravimo su verslo atstovais patirtis rodo, kad „Žalgirio“ suburti verslininkai sugeba puikiai pasinaudoti jiems sudarytomis galimybėmis plėtoti verslą ir užmegzti naudingus santykius, – teigia U.Jurkštaitė. – Tad teigiamos emocijos bendraujant su bendraminčiais ir kolegomis, dalyvaujant laisvalaikio renginiuose ir stebint aukščiausio lygio krepšinio rungtynes – gali tapti ne tik malonumu, bet ir naudinga investicija į savo verslą.“

Komentarai