Kauno „Žalgirio“ produktų šeimą papildė dar vienas naujas narys 0

Kauno „Žalgirio“ klubas visuomet didžiavosi savo ištikimais gerbėjais ir vertino bendradarbiavimą su ilgamečiais partneriais. Vienas tokių partnerių – UAB „Liūtukas ir Ko“. Būtent su šia įmone nuspręsta įgyvendinti bendrą projektą ir sukurti išskirtinį, aukščiausios kokybės produktą – koldūnus „ŽALGIRIS“.

UAB „Liūtukas ir Ko“ yra šaldytų kulinarinių pusgaminių gamybos pradininkė ir lyderė Lietuvoje. Ši įmonė veiklą pradėjo dar 1993 m. ir per trumpą laiką tapo viena moderniausių ir didžiausių įmonių Lietuvoje. Bendrovės sėkmės paslaptis – siekis gaminti ir vartotojams pateikti tik natūralius, greitai paruošiamus, aukščiausios kokybės produktus.

„Džiaugiamės, kad ilgalaikis bendradarbiavimas padeda komandai siekti naujų aukštumų. Atsiradus naujam bendram produktui, tikimės, kad tai dar labiau suvienys tiek visus komandos sirgalius, tiek mus kaip partnerius“, – įspūdžiais dalijasi „Liūtukas ir Ko“ direktorė Valdemara Rita Kazlauskienė.

Sirgalių palaikymas  didžiausia motyvacija judėti pirmyn

Kauno „Žalgiris“ yra viena labiausiai palaikomų komandų Lietuvoje. Tai patvirtina ir atlikto tyrimo rezultatai: net 83 proc. krepšiniu besidominčių žmonių palaiko būtent šią komandą, o 7 iš 10 – įvardija ją kaip savo mėgstamiausią.

Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas tvirtina, kad toks išskirtinis visos šalies krepšinio gerbėjų palaikymas yra didžiausia motyvacija tiek žaidėjams aikštėje, tiek visai komandai, dirbančiai užkulisiuose.

„Kurdami naujus, išskirtine kokybe pasižyminčius „Žalgirio“ produktus, norime sirgaliams suteikti galimybę prisiliesti prie Kauno „Žalgirio“ komandos, taip dar labiau stiprindami tarpusavio ryšį ir pasitikėjimą“, – teigia „Žalgirio“ direktorius.

Sirgaliai prisidės prie komandos gerovės

Kitas svarbus dalykas yra tai, kad kiekvienas aistruolis, pirkdamas naujuosius koldūnus „ŽALGIRIS“, taip pat prisidės ir prie palaikomos komandos augimo bei gerovės.

Daugelis (51 proc.) krepšiniu besidominčių ir Kauno „Žalgirį“ palaikančių lietuvių pirmenybę teikia produktams, pažymėtiems šios komandos simbolika. Tai rodo 2019 m. atliktas tyrimas. Kaip pagrindinę tokio pasirinkimo priežastį net 76 proc. respondentų įvardijo žinojimą, kad tam tikra dalis už prekę sumokėtos sumos papildys krepšinio komandos biudžetą.

„Nepaprastai smagu, kad krepšinis ne tik vienija tautiečius, bet ir vardan jo įgyvendinti projektai atneša naudą visoms pusėms: ir krepšinio gerbėjams, ir komandai, ir partneriui. Žmonėms svarbu žinoti, kad įsigydami kokybišką produktą, jie atlieka gerą darbą mylimai komandai“, – pastebi „Žalgirio“ direktorius.

Naujausio „Žalgirio“ produktą – koldūnus „ŽALGIRIS“ galima rasti „Maxima“ parduotuvėse visoje Lietuvoje.

Komentarai