PARDAVIMŲ SKATINIMAS

Nesvarbu kuriam – B2B ar B2C – sektoriui atstovaujate, kartu rasime individualų ir specialiai Jūsų poreikiams pritaikytą sprendimą, padėsiantį Jūsų pardavimams. Pasiūlysime erdvę užmegzti naudingus kontaktus su  arenos klientais verslo segmente arba tapti pastebėtiems kuo platesnei auditorijai.

MŪSŲ SPRENDIMAI:

#MANOPIRMAS

Projektas įkvėptas sirgalių, kurie niekada nestebėjo „Žalgirio“ rungtynių gyvai. Juo siekiame įveikti kliūtis apsilankyti arenoje bei suteikti nepamirštamus įspūdžius. Auditorija – visos Lietuvos gyventojai, kuriems jūs galite padėti pirmą kartą patirti šiurpuliukus stebint rungtynes „Žalgirio“ arenoje. 2018/2019 m. sezone projekto sklaida pasiekėme 46 milijonus kontaktų, o pats projektas įvertintas kaip geriausias Eurolygos rinkodaros projektas ir pelnė Euroleague Marketing Devotion apdovanojimą!

VARDINIS SEKTORIUS

Pelnyti ne tik arenos lankytojų simpatijas padovanojant po mažą suvenyrą, bet ir suteikti jiems nepamirštamas emocijas, apie kurias grįžę iš renginio pasakos savo draugams – tai kelias į vartotojų simpatijas. Maksimalus matomumas ir komunikacija rungtynių metu kliento vardu pavadintame ir apipavidalintame sektoriuje garantuos prekės ženklo pastebimumą ir aukštą lankytojų įsitraukimą – pristatykite produktus sektoriaus svečiams, pasiūlykite smagią pramogą ar konkursą, nuspalvinkite sektorių firminėmis spalvomis, o mes apie naują sektoriaus vardą skelbsime „Žalgirio“ puslapyje, ant bilietų, socialiniuose tinkluose bei būtinai parodysime visai arenai video kube!

LICENCIJAVIMO PROJEKTAI

Vis dažniau Kauno „Žalgirį“ kaip verslo partnerį renkasi FMCG sektorius, tokiu būdu siekdamas išnaudoti klubo, kaip nuomonės formuotojo poziciją Lietuvoje, bei papildyti asortimentą išskirtiniu, savo auditorijos simpatijas jau iš anksto pelniusiu, produktu. Taip pat daugiau nei pusė besidominčių krepšinių Lietuvos gyventojų teigia, kad teiktų pirmenybę paslaugai ar prekei, kuri pažymėta „Žalgirio“ ženklu. Labiausiai produktą su „Žalgirio“ logotipu skatina rinktis žinojimas, jog dalis už prekę/paslaugą sumokėtų pinigų papildys Kauno „Žalgirio“ biudžetą, kitiems tai – kokybiško produkto garantas arba simpatijos klubui išreiškimo būdas.

METINĖ REKLAMOS KAMPANIJA

Reklaminė kampanija, įtraukianti daugybę skirtingų priemonių ir kanalų, gali būti skirta Jūsų produkto pardavimams skatinti. Pasiūlysime tinkamiausius būdus prieiti prie arenos lankytojų ir efektyviausią komunikacijos būdą. Arenos lankytojus įtraukiantys žaidimai arenoje, asmeniniai pasiūlymai abonementų turėtojams, produktų ekspozicijos/dalijimas arenos erdvėse, tikslinė žinutė LED ekranuose ar žaidėjų, komandos atstovų rekomendacijos – suformuosime tinkamiausią Jums priemonių paketą!