NAUJO PRODUKTO AR PREKĖS ŽENKLO ĮVEDIMAS

Plačiai paplitusi Kauno „Žalgirio“ gerbėjų bazė visame Baltijos šalių regione ir tarptautinis „Žalgirio“ fenomenas yra tinkama terpė pristatyti naują prekės ženklą ar produktą rinkoje. Net 83 proc. iš besidominčių krepšiniu palaiko „Žalgirį“, o 72 proc. vilniečių Kauno „Žalgiris“ – mylimiausia komanda. Kliento pozicionavimas ne tik LKL, bet ir Eurolygos rungtynėse naudojamose platformose – tinkamiausias būdas pasiekti Latviją, Estiją bet tolimesnes Europos rinkas – šalis, kurių klubai dalyvauja Eurolygoje. Jų visų gyventojai sudaro 39 proc. Europos populiacijos!

MŪSŲ SPRENDIMAI:

LICENCIJAVIMO PROJEKTAI

Vis dažniau Kauno „Žalgirį“ kaip verslo partnerį renkasi FMCG sektorius, tokiu būdu siekdamas išnaudoti klubo, kaip nuomonės formuotojo poziciją Lietuvoje, bei papildyti asortimentą auditorijos simpatijas jau iš anksto pelniusiu, produktu. Daugiau nei pusė besidominčių krepšinių Lietuvos gyventojų teigia, kad teiktų pirmenybę paslaugai ar prekei, kuri pažymėta „Žalgirio“ ženklu. Labiausiai produktą su „Žalgirio“ logotipu skatina rinktis žinojimas, jog dalis už prekę/paslaugą sumokėtų pinigų papildys Kauno „Žalgirio“ biudžetą, kitiems tai – kokybiško produkto garantas arba simpatijos klubui išreiškimo būdas.

#ŽALGIRISONAIR TINKLALAIDĖ

#ŽalgirisOnAir tinklalaidė net kelis kartus per mėnesį susipažindina su įdomiausiais krepšinio pasaulio ir „Žalgirio“ aplinkos pašnekovais. Laidos įrašus galima klausyti Podbean, Spotify, Android ir iPhone tinklalaidžių platformose, jie talpinami video formatu „Žalgirio“ Youtube puslapyje. Tinklalaidė turi Facebook ir Intagram paskyras, ją komunikuojame populiariausiose Kauno „Žalgirio“ platformose. Tai puiki proga tikslinei auditorijai pristatyti naują paslaugą, prekės ženklą ar integruoti produkto demonstravimą laidoje. Klientui siūlome palaikomąją komunikaciją tinklalaidės skaitmeninėse platformose.

RUNGTYNIŲ PARTNERIS

Kauno „Žalgirio“ Eurolygos ar didžiųjų LKL namų rungtynių partneriu tapęs prekės ženklas komunikuojamas išoriniuose reklamos kanaluose iki rungtynių, o per jas – „Žalgirio“ arenoje. Tai netradicinė ir impulsinė reklamos kampanija, pasiekianti itin plačią auditoriją, ypač tinkanti pristatant naują produktą ar prekės ženklą, vystanti sąsajas su sportu, aktyvia gyvensena ir Kauno „Žalgirio“ ženklu. Visą atitinkamų rungtynių reklaminės kampanijos laikotarpį lygiagrečiai komunikuojamas ir kliento prekės ženklas, o rungtynių metu aktyvacijos arenoje priklauso tik nuo Jūsų fantazijos!

ILGALAIKĖ REKLAMOS KAMPANIJA

Reklaminė kampanija, įtraukianti daugybę skirtingų priemonių, gali būti skirta Jūsų produkto ar naujo prekės ženklo įvedimo laikotarpiui. Pasiūlysime tinkamiausius būdus prieiti prie arenos lankytojų ir efektyviausią komunikacijos būdą. Arenos lankytojus įtraukiantys žaidimai arenoje, produktų ekspozicijos arenos erdvėse, tikslinė žinutė LED ekranuose, aprangų žymėjimas ar komandos atstovų rekomendacijos bei įvaizdžio naudojimas išorinėje komunikacijoje – suformuosime tinkamiausią priemonių paketą!

KITI SPRENDIMAI:

ATMOSFEROS KAITINTOJAS

Atmosferos kaitintojas – tai kiekvieno „Žalgirio“ arenos lankytojo pramogų bei pozityvios nuotaikos garantas. Jūs prisidėsite prie sirgalių emocijų užtaiso ne tik prie krepšinio aikštelės, bet ir už jos ribų, suteikdami galimybę arenos svečiams puikiai praleisti laiką ne tik rungtynių metu, bet ir prieš ar po jų.

KŪDIKIŲ LENKTYNĖS

Mažiausius „Žalgirio“ sirgalius, o svarbiausia – jų tėvelius sutraukianti pramoga, organizuojama per rungtynių ilgąją pertrauką. Kūdikių lenktynių metu kviečiame savo greitį ir vikrumą išbandyti patiems greičiausiems, dar nemokantiems vaikščioti, tačiau nepriekaištingai ropojantiems, mažyliams. Lenktynių partneris tampa šių lenktynių globėju ir savo indėliu prisideda prie šilčiausias emocijas kuriančios pramogos.

DĖJIMŲ KONKURSAS

Sportiškiausiems „Žalgirio“ sirgaliams skirta pramoga. Ilgosios pertraukos metu vyksta dėjimų į krepšį nuo batuto konkursas. Tai pramoga įkraunanti adrenalino tiek dalyviams, tiek žiūrovams! Pramogos partneris prisideda prie atmosferos įkaitinimo bei skatina geriausiai pasirodžiusius ir komisijos įvertintus dalyvius.

EUROLYGOS JAUNIMO TURNYRAS

Tapdami turnyro dalimi, pasieksite ne tik jaunuosius Lietuvos sportininkus, tačiau ir į Kauną atvykstančias komandas iš visos Europos bei transliacijų žiūrovus. Projekto partneris savo indeliu ženkliai prisidės prie jaunimo sporto populiarinimo ir aktyvumo skatinimo.

FANŲ ZONA

Pavasarį prieš kiekvienas finalines LKL namų kovas visus komandos sirgalius prie arenos sutraukiantis ir įvairiomis pramogomis apdovanojantis renginys. Čia galima ne tik išmėginti savo taiklumą mėtant į krepšį, bet ir atlikti kitas nuotaikingas, susikaupimo ir taiklumo reikalaujančias užduotis. Fanų zonos partneris savo indėliu prisidės prie gerų emocijų suteikimo sirgaliams ir įkraus juos energija, reikalinga palaikyti komandą svarbiausiose LKL kovose.