Kauno „Žalgirio“ hakatone sukurtas išmanus žaidėjų analizės įrankis padės efektyviau siekti pergalių 1

Rugsėjo 16–17 d.  vykusį tarptautinį Kauno „Žalgirio“ hakatoną laimėjo startuolis „Echosports“ iš Latvijos, sukūręs inovatyvų realiu laiku veikiantį sportininkų stebėjimo ir tobulėjimo matavimo sprendimą.

Moderni technologija, sukurta bendradarbiaujant su sporto technologijų lydere pasaulyje „Genius Sports LT“ ir Kauno  „Žalgirio“ komandos krepšininkais, padės operatyviai, „čia ir dabar“ įvertinti sportininkų pasiektą pažangą ir teiks objektyvius duomenis visai Kauno „Žalgirio“ bendruomenei – treneriams, krepšinio talentų skautams, krepšinio mokyklos nariams, jaunųjų krepšininkų tėvams.

Šis inovatyvus, atitikmenų pasaulyje neturintis produktas turės tiesioginę įtaką siekiant maksimalių sporto rezultatų, gerinant varžybų rodiklius ir ugdant jaunųjų krepšininkų kartą.

„Echosports“ sukurtas specialus, prie komandos žaidėjų marškinėlių kabinamas sensorius, treneriams perduos duomenis apie komandos narių širdies ritmą, bėgimo greitį, nuovargį bei kitą aktualią informaciją varžybų metu. Gauti duomenys bus derinami su „Genius Sports LT“ statistiniais duomenimis, o tai padės ne tik matyti sportininkų metimų, perdavimų bei kitą asmeninę žaidėjų statistiką, bet ir ją išanalizavus parinkti rezultatyviausius derinius ateičiai.

„Tobulumui ribų nėra. Kauno „Žalgiris“ visuomet vadovavosi ambicingais tikslais. Šiandien žengiame į naują etapą, kai savo komandos sporto rezultatus gerinsime pasitelkę inovatyviausias technologijas ir mokslo pažangą“, – pabrėžė Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas.

Kauno „Žalgiris“ taip pat ateityje apsispręs, kurie kiti hakatone gimę inovatyvūs sprendimai bus taikomi krepšinio klubo veikloje.

Dvi dienas trukusiame inovatyvių idėjų maratone aštuonios startuolių komandos ir technologijų ekspertai iš Lietuvos, Prancūzijos, Jungtinės Karalystės, Airijos ir Latvijos, vadovaujami mentorių iš investicinių fondų „Startup Wise Guys“, „70 Ventures“, „Katalista  Ventures“ bei įmonių „Genius Sports LT“, „Viventor“, „Reprice“, „Lympo“ ir „BBaltics“ ieškojo inovatyvių sprendimų trijose pagrindinėse srityse – kaip pasitelkus varžybų statistinius ir fizinius komandos žaidėjų duomenis padidinti sporto laimėjimų tikimybę, sukurti patogias bendravimo su sirgaliais platformas, atverti naujas galimybes klubo rėmėjams ir partneriams.

Startuoliai „Bravofy“ ir „KTU VR Lab“ pasiūlė sprendimus, kaip padidinti komandos aistruolių įsitraukimą į krepšinio klubo gyvenimą varžybų bei kitų sporto renginių metu. Startuolis „Tutotoons“ sukūrė papildytą realybės žaidimą arenoje, skirtą didesniam sirgalių įsitraukimui.

„Stats4Sport“ kartu su „Genius Sports LT“ sukūrė intuityviai naudojamą platformą, kuri padės jauniems atletams ir komandos nariams rinkti bei analizuoti statistinius ir video duomenis. Startuolio „Chiron“ (Prancūzija) sukurta realiu laiku veikianti dirbtinio intelekto programa numato, kaip gerinti profesionalių atletų fizinio pasirengimo treniruotes, ypatingą dėmesį skiriant traumų prevencijai bei reabilitacijai.

Įmonė BPTI, „Genius Sports LT“ bei Kauno „Žalgirio“ komandos nariai kūrė konkurencinį žaidimą, kuris padės prognozuoti taktinį žaidėjų rezultatyvumą, remiantis realiu laiku vykstančių rungtynių veiksmu arenoje. Įmonė „Centric“ pasiūlė interaktyvų partnerysčių valdymo įrankį, matuojantį Kauno „Žalgirio“ partnerių prekės ženklų sklaidą, remiantis kombinuotais duomenimis iš įvairių medijų kanalų.

Hakatonas surengtas bendradarbiaujant su verslo inovacijų konsultavimo įmone „Katalista ventures“, o sporto duomenis hakatonui teikia pasaulinė sporto technologijų lyderė „Genius Sports LT“. Hakatono partneris – Kauno Technologijos Universitetas (KTU).

Kauno „Žalgirio“ hakatonas – pirmasis Vidurio ir Rytų Europoje. Panašius sporto hakatonus surengė Jungtinių Amerikos Valstijų Nacionalinė krepšinio asociacija {NBA) ir Eurolyga Barselonoje.

Komentarai

  1. Julius

    Sveikinu! Malonu stebėti tokį progresą. Įmonė Catapult Sports pradėjusi veiklą 2006 m. Australijoje, turi l. platų spektrą sprendimų, o „GPS wearable“ technologiją aktyviai pradėta naudoti daugiau nei prieš 10 metų, turinti virš 2500 komandų klientų pasaulyje iš 39 šalių. Tarp jų ir New York Knicks organizacija nuo 2009. Galbūt šiek tiek ne tiesa šiame straispnyje kad tai absoliuti naujovė. Pritakymo algoritmas ar analitika kažkuo unikali -gali būti (sunku susidaryti įspudį iš pirmines info Echosports puslapio) bet tikrai pats sprendimas.