SĖKMĖS ISTORIJA

Klientas: UAB „Olympic Casino Group Baltija“

Prekės ženklas: „Olybet“

Iššūkis: 2015 m. „Olybet“ veiklą pradėjo Lietuvoje – norint užtikrintai įžengti į rinką, kurioje tvirtas pozicijas jau užėmę ir savo auditorijas suformavę senbuviai konkurentai, reikėjo netradicinio, efektyvaus ir iš pirmo šūvio taiklaus sprendimo, garantuojančio ne tik prekės ženklo žinomumą, bet ir naujų klientų bazę. Nuolat griežtėjantis lažybų ir azartinių lošimų reklamos reguliavimas situacijos nelengvina iki šiol.

Sprendimas: Ilgalaikio generalinio „Žalgirio“ partnerio reklamos paketo išskirtinumas – išimtinis lažybų bendrovės kaip oficialaus klubo partnerio Eurolygoje pozicionavimas, matomas ne tik Lietuvos krepšinio gerbėjams, bet ir Latvijos bei Estijos šalių TV žiūrovams „TVPlay Sports“ kanale. Su „Olybet“ ženklu susipažino Eurolygos žiūrovai visoje Europoje, mat žalgiriečiai visuose turnyruose žaidė partnerio logotipu žymėtomis aprangomis, eterio metu puikiai matomas buvo ant parketo esantis logotipas.

Kontaktų duomenų bazei plėsti taip pat atradome sinergiją – „Olybet“ tapo „Žalgirio TV“ komandos, su kuria galimybę keliauti į Eurolygos išvykos rungtynes galėjo laimėti visi naujai užsiregistravę „Olybet“ puslapyje, išvykų partneriu.

Rezultatai: Ilgalaikei partnerystei įvertinti bei palyginti jos rezultatus su partnerystėms kitose aktyviose rinkose, 2019 m. „Olybet“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atliko tyrimą. Tyrimo rezultatai parodė, kad lietuviai domisi ne tik krepšiniu, bet ir šią sporto šaką palaikančiais prekių ženklais: 54 proc. iš jų žino apie „Žalgirio“ ir „OlyBet“ bendradarbiavimą. 70 proc. apklausos dalyvių teigė, kad klubo ir „Olybet“ partnerystę vertina kaip reikšmingą arba labai reikšmingą. 1/3 tų, kurie nežinojo apie partnerystę ir dar nebuvo naudojęsi paslaugomis „OlyBet“ platformose, mielai rinktųsi šį prekių ženklą – būtent už bendradarbiavimą su Kauno „Žalgiriu“.

FZG_3766 Olybet