Žalgirietiškas #ManoPirmas pripažintas efektyviausia pardavimų skatinimo kampanija Lietuvoje 0

Jau septynioliktą kartą vykusiuose Metų rinkodaros rinkimuose Kauno „Žalgirio“ kampanija #ManoPirmas nugalėjo Efektyviausios pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijos kategorijoje. Konkurso nugalėtojai trečiadienį buvo paskelbti konferencijoje „Password 2020“.

„Verslo žinių“ organizuojamo „Password 2020“ konkurso dalyviai galėjo pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios buvo sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

Šių metų konkursui buvo galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2019 m.

Iš viso šiemetiniam „Password 2020“ konkursui paraiškas teikė 49 dalyviai, daugiausiai pretendentų sulaukta Efektyviausios pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijos kategorijoje (16-a), kurioje į trijų pagrindinių pretendentų sąrašą pateko ir į rungtynes „Žalgirio“ arenoje skatinusi atvykti kampanija #ManoPirmas.

Pastebėjus, kad 83 proc. besidominčių krepšiniu žmonių Lietuvoje deklaruoja meilę Kauno „Žalgiriui“, bet net 43 proc. jų niekada nėra buvę „Žalgirio“ arenoje, Kauno „Žalgirio“ klubas buvo priverstas sukti galvą – kaip antrosios religijos tikinčiuosius priversti ateiti į krepšinio šventovę. Taip kilo idėja kampanijai gan skandalingu pavadinimu – #ManoPirmas. Kampanijos žinutė buvo skirta atkreipti dėmesį, kad šalies „antroji religija“ turi tą pačią problemą kaip ir pirmoji – nors žmonės teigia, kad palaiko, bet į krepšinio šventovę taip ir neužsuka.

Kampanija buvo puikiai priimta pačių sirgalių ir išjudino naujų klientų pritraukimą iš mirties taško. Kampanijos sėkmei svarbu tai, kad klientas pats tikėtų jos idėja, su ja susitapatintų ir kartu su organizacija siektų tų pačių tikslų. Tokiu atveju „Žalgirio“ sirgaliai tapo ir kampanijos aktyviais ambasadoriais.

Kasmetis „Password“ konkursas – proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti tai, ką nuveikė per metus, pasidalinti sėkmingiausiais bei efektyviausiais įgyvendintais projektais.

Čia be pranešėjų, finalininkai pristatė savo projektus, o komisija išrinko kiekvienos kategorijos nugalėtoją.

Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).