Prekių ženklas: „Daisena“: „BOSO“ riešutai
Tikslas
2017 m. prie Kauno „Žalgirio“ partnerių prisijungė įmonė „Daisena“, kuri turi unikalias marketingo ir produktų pozicionavimo strategijas. Šis bendradarbiavimas grindžiamas „Daisenos“ prekių ženklo „BOSO“ riešutų žinomumo didinimu rinkoje, pasitelkiant „Žalgirio“ vardą ir logotipą.
Sprendimas
2022 m. sukurtas populiarus užkandis – licenciniai „BOSO“ ir „Žalgirio“ keleto skonių ir rūšių riešutai. Tai yra populiarus ir lengvas užkandis, ypač tinkamas prie krepšinio rungtynių. „Žalgirio“ arenoje taip pat galima išvysti „BOSO“ video reklamas, kurios skatina domėtis ir įsigyti „BOSO“ ženklu žymimų produktų.
Rezultatas
Nuo partnerystės pradžios „Žalgirio“ licencinių „BOSO“ riešutų pardavimai išaugo 23 proc. Visi šių riešutų skoniai šiuo metu sudaro 77 proc. visų dengtų riešutų pardavimų Lietuvos rinkoje. „BOSO“ riešutai išplėtė „Žalgirio“ licencinių produktų krepšelį, o jų prieinamumas prekybos tinkluose didina ir patį prekių ženklo žinomumą.