Prekių ženklas: „Go3“
Tikslas
Internetinės televizijos ir filmų, serialų nuomos platforma „Go3“ rinkoje jau yra ne vienerius metus ir jos vardas yra žinomas. Tačiau, „Go3“ yra ambicijas puoselėjanti ir aukštus lūkesčius kelianti platforma, kurios siekis yra skatinti kuo didesnius paslaugų pardavimus.
Sprendimas
Nuo 2021 m. „Go3“ tapo Kauno „Žalgirio“ generaline partnere ir užima svarbias bei labiausiai matomas reklamines pozicijas. „Go3“ logotipą ir reklaminius klipus galima pamatyti per Eurolygos ir LKL rungtynes: ant krepšininkų aprangų, aplink aikštelę esančiuose LED stenduose, ant parketo baudos skrituliuose ir socialinėse medijose. Be to, naudojamas ir visų žaidėjų įvaizdis. Matomumas įvairiose reklaminėse pozicijose atkreipia žiūrovų ir socialinių tinklų vartotojų dėmesį, tad „Go3“ tampa vis labiau matoma platforma, kuri skatina vartotojus pasidomėti jos teikiamomis paslaugomis.
Rezultatas
Sugeneruojami matomumo skaičiai, naudojantis reklaminėmis pozicijomis, siekia itin aukštus rodiklius. Pagal 2023 m. „Nielsen“ tyrimo duomenis, „Go3“ trigubai padidino savo reklamos vertę ir pasiekė beveik 4 mln. eurų apčiuopiamos vertės dėl didelio aktyvumo ir vietinės auditorijos padidėjimo praėjusių metų sezone. „Go3“ buvo labiausiai vertę auginantis prekių ženklas tarp kitų Eurolygos klubų.