„Žalgiris Group“ siekia aktyviai formuoti Lietuvos sporto ir pramogų aplinką, kurdama reikšmingas patirtis, įtraukdama sirgalius, plėtodama sveikatingumo programas, socialines iniciatyvas ir darydama pastebimą ekonominį poveikį. Šiame pranešime nagrinėjamas „Žalgiris Group“ poveikis Kauno ir visos Lietuvos ekonomikai 2024 m. Vertinami ne tik finansiniai rezultatai, bet ir įtaka gyvenimo kokybei, bendruomenės gerovei bei Lietuvos įvaizdžiui šalies viduje ir tarptautiniu mastu, akcentuojant platesnį grupės kultūrinį ir ekonominį vaidmenį Kaune ir Lietuvoje.
„Žalgirio“ renginiai
„Žalgiris Group“ stiprina Kauno kultūrą ir sportą 2024 m. „Žalgiris Group“ surengė iš viso 203 renginius, kurie pritraukė daugiau nei 932 000 dalyvių į sporto, koncertų ir kitus didelio masto renginius. Dauguma lankytojų atvyko į krepšinio ir koncertų renginius, o vien Eurolygos rungtynės pritraukė daugiau nei 269 000 sirgalių. Šie skaičiai parodo „Žalgiris Group“ vaidmenį kaip pagrindinį kultūrinio ir sportinio aktyvumo variklį regione. Informacijos šaltinis: „Žalgirio“ vidiniai duomenys
Iš viso renginių
Organizuota „Žalgirio“
„Žalgiris“ priėmė
Dalyvių iš viso
| Renginio tipas | Renginių skaičius | Dalyvių skaičius |
|---|---|---|
Krepšinis Eurolyga | 19 | 269 029 |
Krepšinis LKL | 42 | 112 627 |
Koncertai | 68 | 383 648 |
Futbolas | 21 | 11 779 |
Kitos sporto šakos | 21 | 47 803 |
Kiti renginiai | 32 | 107 414 |
„Žalgiris“ – Lietuvos krepšinio širdis
„Žalgiris“ pritraukia įvairią auditoriją, kurią sudaro Kauno gyventojai, lankytojai iš įvairių Lietuvos vietų ir užsienio svečiai. Informacijos šaltinis: Kantar 2023
„Žalgirio“ gerbėjų pasiskirstymas

Gerbėjai, palankantys savo regiono komandą

Kauno „Žalgiris“
73%

Jonavos „CBet“
44%

Šiaulių „Šiauliai“
29%

Klaipėdos „Neptūnas“
26%

Panevėžio „Lietkabelis“
23%

Vilniaus „Rytas“
21%
„Žalgiris“ – reputacijos variklis Kaunui ir Lietuvai
Per vienerius metus buvo paskelbta daugiau nei 18 000 straipsnių, kuriuose Kaunas buvo minimas kartu su „Žalgiriu“, iš jų daugiau nei 10 000 straipsnių buvo tarptautinėje žiniasklaidoje. Dėl „Žalgirio“ Kaunas per vienerius metus sulaukė iš viso 51 milijardo peržiūrų, iš kurių 28,7 milijardo buvo iš ne Lietuvos šaltinių. Informacijos šaltinis: „Agility PR Solutions“ stebėjimo įrankis (2024 m. kovo 1 d. – 2025 m. kovo 1 d.)
Kauno paminėjimų tarptautinėje žiniasklaidoje skaičius yra susiję su „Žalgiriu“ (2024)
Kaunas paminėjimai tradicinėse žiniasklaidos priemonėse dėl „Žalgirio“ veiklos (2024 m.)
Kauno ir „Žalgirio“ tarptautinių žiniasklaidos priemonių reakcijų
Media LKL
2024 m. „Žalgiris“ sulaukė daugiau žiniasklaidos dėmesio nei visos kitos LKL komandos kartu sudėjus. 2024 m. „Žalgiris“ žiniasklaidoje sulaukė tris kartus daugiau įspūdžių* nei visos kitos LKL komandos kartu sudėjus („Žalgiris“ – 63,8 mlrd., kitos – 20 mlrd.). Informacijos šaltinis: „Agility PR Solutions“ stebėjimo įrankis (2024 m. kovo 1 d. – 2025 m. kovo 1 d.).


32 518


4 332


4 300


2 517


1 851


1 552


1 405


1 386


954


428


63,9B


5,5B


4,4B


1,5B


1,3B


1,1B


1,0B


0,97B


0,58B


0,24B


80%


57%


48%


34%


10%


8%


5%


5%


0.4%


0.4%
„Žalgiris“ – ekonomikos augimas
„Žalgiris“ yra ne tik pirmaujantis sporto ir pramogų prekės ženklas, bet ir svarbus Kauno bei Lietuvos ekonomikos variklis. Pritraukdama didelį skaičių lankytojų į Eurolygos ir LKL rungtynes, koncertus ir kitus renginius, grupė skatina išlaidas viešbučių, transporto, apgyvendinimo ir laisvalaikio paslaugoms ne tik pačioje arenoje, bet ir už jos ribų. Kadangi didelė dalis lankytojų atvyksta ne iš Kauno, o iš kitų miestų ir užsienio, šios išlaidos yra realus pinigų srautas į vietos ekonomiką, o ne paprastas perskirstymas.
Už kiekvieną „Žalgirio“ komandai išleistą 1 eurą ekonomika gauna 3,37 euro pelną.
Restoranai
Barai ir kavinės
Apgyvendinimas
Transportas
Pramogos
Naktinis gyvenimas
Žmonių, gyvenančių už Kauno ribų, atvyko į Kauną specialiai dėl renginių.
„Žalgiris Group“ pajamos siekia 35 mln. eurų.
Kauno gyventojai, lankantys renginius „Žalgirio“ arenoje ar stadione, prisideda dar 28 mln. eurų.
Lankytojai iš kitų Lietuvos regionų, dalyvaujantys renginiuose Kaune, sukuria 53 mln. eurų pridėtinės vertės.
Nors užsienio lankytojų dalis yra palyginti nedidelė, jie vis tiek prisideda prie ekonomikos augimo 23 mln. eurų.
Iš viso
138 milijonų pdėtinės vertės
Šaltinis: išorės lankytojų apklausos duomenys (2025 m.), vidiniai „Žalgirio“ renginių lankomumo duomenys (2024 m.) ir viešai prieinami ekonominiai duomenų rinkiniai (Oficialiosios statistikos portalas – https://osp.stat.gov.lt/). *Ekonominis multiplikatorius buvo apskaičiuotas padalijant bendras metines pajamas iš bendros pridėtinės vertės, sukurtos per tuos pačius metus (2024 m.).
Mes analizavome praeities duomenis ir 2024 m. rezultatus, kad, remdamiesi istorinėmis tendencijomis ir infliacijos koregavimais, galėtume prognozuoti pagrindinius statistinius rodiklius ateinantiems penkeriems metams.
„Žalgirio“ 2024 M. pridėtinė vertė
„Žalgirio“ 2020-2024 M. pridėtinė vertė
„Žalgirio“ 2025-2029 M. pridėtinė vertė
€37M
€37M
€37M
2020
€35M
€35M
€35M
2021 COVID-19
€71M
€71M
€71M
2022
€113M
€113M
€113M
2023
€138M
€138M
€138M
2024
€152M
€152M
€152M
2025
€156M
€156M
€156M
2026
€160M
€160M
€160M
2027
€164M
€164M
€164M
2028
€168M
€168M
€168M
2029

