Žalgiris team
Žalgiris team
  • Insider
  • Žalgiris Shop
  • Naujienos

„Žalgirio“ renginiai

„Žalgiris Group“ stiprina Kauno kultūrą ir sportą 2024 m. „Žalgiris Group“ surengė iš viso 203 renginius, kurie pritraukė daugiau nei 932 000 dalyvių į sporto, koncertų ir kitus didelio masto renginius. Dauguma lankytojų atvyko į krepšinio ir koncertų renginius, o vien Eurolygos rungtynės pritraukė daugiau nei 269 000 sirgalių. Šie skaičiai parodo „Žalgiris Group“ vaidmenį kaip pagrindinį kultūrinio ir sportinio aktyvumo variklį regione. Informacijos šaltinis: „Žalgirio“ vidiniai duomenys

Iš viso renginių

203

Organizuota „Žalgirio“

89

„Žalgiris“ priėmė

114

Dalyvių iš viso

932 300
Renginio tipasRenginių skaičiusDalyvių skaičius
Krepšinis
Eurolyga
19269 029
Krepšinis
LKL
42112 627
Koncertai
68383 648
Futbolas
2111 779
Kitos sporto šakos
2147 803
Kiti renginiai
32107 414

„Žalgiris“ – Lietuvos krepšinio širdis

„Žalgiris“ pritraukia įvairią auditoriją, kurią sudaro Kauno gyventojai, lankytojai iš įvairių Lietuvos vietų ir užsienio svečiai. Informacijos šaltinis: Kantar 2023

„Žalgirio“ gerbėjų pasiskirstymas

Fans distribution
*Dalyvių, atvykusių iš tam tikros apskrities, dalis, pakoreguota pagal tos apskrities gyventojų skaičių.

Gerbėjai, palankantys savo regiono komandą

Kauno „Žalgiris“

Kauno „Žalgiris“

73%

Jonavos „CBet“

Jonavos „CBet“

44%

Šiaulių „Šiauliai“

Šiaulių „Šiauliai“

29%

Klaipėdos „Neptūnas“

Klaipėdos „Neptūnas“

26%

Panevėžio „Lietkabelis“

Panevėžio „Lietkabelis“

23%

Vilniaus „Rytas“

Vilniaus „Rytas“

21%

„Žalgiris“ turi daug jaunų sirgalių (18–34 m. (33 %)). Jaunesni yra tik Jonavos „CBet“ sirgaliai – 41 % yra 18–34 m. amžiaus.
Krepšinio faunų bazėje moterys dominuoja tik „Žalgirio“ (55 %) ir „Neptūno“ (53 %) komandose.

„Žalgiris“ – reputacijos variklis Kaunui ir Lietuvai

Per vienerius metus buvo paskelbta daugiau nei 18 000 straipsnių, kuriuose Kaunas buvo minimas kartu su „Žalgiriu“, iš jų daugiau nei 10 000 straipsnių buvo tarptautinėje žiniasklaidoje. Dėl „Žalgirio“ Kaunas per vienerius metus sulaukė iš viso 51 milijardo peržiūrų, iš kurių 28,7 milijardo buvo iš ne Lietuvos šaltinių. Informacijos šaltinis: „Agility PR Solutions“ stebėjimo įrankis (2024 m. kovo 1 d. – 2025 m. kovo 1 d.)

52%

Kauno paminėjimų tarptautinėje žiniasklaidoje skaičius yra susiję su „Žalgiriu“ (2024)

10 247

Kaunas paminėjimai tradicinėse žiniasklaidos priemonėse dėl „Žalgirio“ veiklos (2024 m.)

28,7B

Kauno ir „Žalgirio“ tarptautinių žiniasklaidos priemonių reakcijų

Media LKL

2024 m. „Žalgiris“ sulaukė daugiau žiniasklaidos dėmesio nei visos kitos LKL komandos kartu sudėjus. 2024 m. „Žalgiris“ žiniasklaidoje sulaukė tris kartus daugiau įspūdžių* nei visos kitos LKL komandos kartu sudėjus („Žalgiris“ – 63,8 mlrd., kitos – 20 mlrd.). Informacijos šaltinis: „Agility PR Solutions“ stebėjimo įrankis (2024 m. kovo 1 d. – 2025 m. kovo 1 d.).

Paminėjimai media kanaluose

Reakcijos

Tarptautinės reakcijos

32 518

4 332

4 300

2 517

1 851

1 552

1 405

1 386

954

428

63,9B

5,5B

4,4B

1,5B

1,3B

1,1B

1,0B

0,97B

0,58B

0,24B

80%

57%

48%

34%

10%

8%

5%

5%

0.4%

0.4%

„Žalgiris“ – ekonomikos augimas

„Žalgiris“ yra ne tik pirmaujantis sporto ir pramogų prekės ženklas, bet ir svarbus Kauno bei Lietuvos ekonomikos variklis. Pritraukdama didelį skaičių lankytojų į Eurolygos ir LKL rungtynes, koncertus ir kitus renginius, grupė skatina išlaidas viešbučių, transporto, apgyvendinimo ir laisvalaikio paslaugoms ne tik pačioje arenoje, bet ir už jos ribų. Kadangi didelė dalis lankytojų atvyksta ne iš Kauno, o iš kitų miestų ir užsienio, šios išlaidos yra realus pinigų srautas į vietos ekonomiką, o ne paprastas perskirstymas.

Ekonominis poveikis
Ekonominis daugiklis
3,37 Eur

Už kiekvieną „Žalgirio“ komandai išleistą 1 eurą ekonomika gauna 3,37 euro pelną.

Poveikį jaučiantys sektoriai

Restoranai

Barai ir kavinės

Apgyvendinimas

Transportas

Pramogos

Naktinis gyvenimas

Dalyvių apklausa, 2025
97%

Žmonių, gyvenančių už Kauno ribų, atvyko į Kauną specialiai dėl renginių.

„Žalgirio“ pajamos
€35M

„Žalgiris Group“ pajamos siekia 35 mln. eurų.

Kauno gyventojų pridedama vertė
€28M

Kauno gyventojai, lankantys renginius „Žalgirio“ arenoje ar stadione, prisideda dar 28 mln. eurų.

Ne kauno gyventojų pridedama vertė
€53M

Lankytojai iš kitų Lietuvos regionų, dalyvaujantys renginiuose Kaune, sukuria 53 mln. eurų pridėtinės vertės.

Užsieniečių pridedama vertė
€23M

Nors užsienio lankytojų dalis yra palyginti nedidelė, jie vis tiek prisideda prie ekonomikos augimo 23 mln. eurų.

Iš viso

138 milijonų pdėtinės vertės

Šaltinis: išorės lankytojų apklausos duomenys (2025 m.), vidiniai „Žalgirio“ renginių lankomumo duomenys (2024 m.) ir viešai prieinami ekonominiai duomenų rinkiniai (Oficialiosios statistikos portalas – https://osp.stat.gov.lt/). *Ekonominis multiplikatorius buvo apskaičiuotas padalijant bendras metines pajamas iš bendros pridėtinės vertės, sukurtos per tuos pačius metus (2024 m.).

Praeitis, dabartis ir potencialas

Mes analizavome praeities duomenis ir 2024 m. rezultatus, kad, remdamiesi istorinėmis tendencijomis ir infliacijos koregavimais, galėtume prognozuoti pagrindinius statistinius rodiklius ateinantiems penkeriems metams.

„Žalgirio“ 2024 M. pridėtinė vertė

138M

„Žalgirio“ 2020-2024 M. pridėtinė vertė

373M

„Žalgirio“ 2025-2029 M. pridėtinė vertė

736M - 1,14B
Vertės augimas per metus

€37M

€37M

€37M

2020

€35M

€35M

€35M

2021 COVID-19

€71M

€71M

€71M

2022

€113M

€113M

€113M

2023

€138M

€138M

€138M

2024

€152M

€152M

€152M

2025

€156M

€156M

€156M

2026

€160M

€160M

€160M

2027

€164M

€164M

€164M

2028

€168M

€168M

€168M

2029

Pasirengę sužinoti daugiau?

Atsisiųskite visą pristatymą ir susipažinkite su mūsų vizija, skaičiais ir ateities planais – viskas vienoje vietoje.

Informacija
  • Kontaktai
  • Senesni įrašai
  • „Žalgirio“ poveikio tyrimas
  • Privatumo politika
  • Slapukų politika
Bilietai
  • Rungtynių bilietai
  • Sezono abonementai
  • Premium vietos
  • Grupiniai bilietai
Atributika
  • Vyrams
  • Moterims
  • Vaikams
  • Dovanų kuponai
Sekite mus
Žalgiris on FacebookŽalgiris on InstagramŽalgiris on YouTubeŽalgiris on LinkedInŽalgiris on XŽalgiris on TikTok
Naujienlaiškio prenumerata

Prenumeruok „Žalgirio“ naujienlaiškį ir gauk naujienas pirmas!

Prenumeruodami naujienlaiškį jūs sutinkate su Privatumo politika.

Kontaktai

Krepšinio komanda Kauno „Žalgiris“

Karaliaus Mindaugo pr. 50, LT-44334, Kaunas

+370 615 98636

[email protected]

„Žalgirio“ arenos bilietų kasa

Karaliaus Mindaugo pr. 50, LT-44334, Kaunas

+370 616 44448

[email protected]

Kauno „Žalgirio“ namų arena

Karaliaus Mindaugo pr. 50, LT-44334, Kaunas

+370 615 98636

[email protected]

Visos teisės saugomos. © 2025 VšĮ „Žalgirio krepšinio centras“

Kopijuoti ir platinti tinklalapio turinį leidžiama tik su raštišku VšĮ „Žalgirio krepšinio centras“ sutikimu.

Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą pateikiama susisiekiant el. paštų: [email protected]

Kauno „Žalgirio“ prekių ženklų naudojimo taisyklės

Žalgiris group
Poveikio tyrimas

„Žalgiris Group“ siekia aktyviai formuoti Lietuvos sporto ir pramogų aplinką, kurdama reikšmingas patirtis, įtraukdama sirgalius, plėtodama sveikatingumo programas, socialines iniciatyvas ir darydama pastebimą ekonominį poveikį. Šiame pranešime nagrinėjamas „Žalgiris Group“ poveikis Kauno ir visos Lietuvos ekonomikai 2024 m. Vertinami ne tik finansiniai rezultatai, bet ir įtaka gyvenimo kokybei, bendruomenės gerovei bei Lietuvos įvaizdžiui šalies viduje ir tarptautiniu mastu, akcentuojant platesnį grupės kultūrinį ir ekonominį vaidmenį Kaune ir Lietuvoje.

Privatumo politikaTaisyklės ir sąlygos
Google PlayApp store