Prekių ženklas: „NordVPN“
Tikslas
Inovatyviu mąstymu pasižyminti įmonė „NordVPN“, siekianti užtikrinti saugų ir patogų naršymą internete, 2022 m. pabaigoje pradėjo bendradarbiavimą su Kauno „Žalgirio“ klubu. Jos didžiausia siekiamybė yra didinti savo įmonės žinomumą Lietuvoje ir supažindinti vartotojus su jų teikiamomis naudomis.
Sprendimas
Didesnei partnerio žinutės sklaidai buvo pasirinkta skaitmeninė erdvė, kurioje kasdien apsilanko itin plati ir įvairi auditorija. „Žalgirio“ socialinių medijų kanaluose matomos ne tik „NordVPN“ reklamos, tačiau ir pristatoma „Defensive Moment“ rubrika, kurioje kas mėnesį galima išvysti geriausią žalgiriečių sukurtą gynybinį epizodą, ir „Green and White Advice“, kur dalijami patarimai bei pasiūlymai, kaip saugiai naršyti internete. Šie du epizodai atspindi tai, ką siūlo ir pats „NordVPN“ – saugumą ir gynybą.
Rezultatas
Dvi socialinių medijų rubrikos „Defensive Moment“ ir „Green and White Advice“ susilaukė didelio susidomėjimo, tad jos ir toliau sėkmingai vykdomos antrą sezoną iš eilės. Taip pat, matomas „NordVPN“ paslaugų pardavimo skaičiaus padidėjimas, kuriam įtakos turėjo „NordVPN“ prekių ženklo matomumas ir pristatomos naudos „Žalgirio“ kanaluose.