„GBY Rent“, viena sparčiausiai augančių automobilių nuomos įmonių Lietuvoje, su džiaugsmu praneša apie naują partnerystę su Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubu. Šis bendradarbiavimas yra svarbus žingsnis, siekiant sustiprinti „GBY Rent“ prekės ženklo žinomumą ir matomumą Lietuvoje bei ateityje – už jos ribų.

„GBY Rent“ turi platų automobilių asortimentą, kuriame yra daugiau nei 300 transporto priemonių, įskaitant lengvuosius automobilius, SUV, krosoverius, minivenus, keleivinius ir krovininius mikroautobusus, kemperius bei savivarčius. Įmonė nuolat atnaujina savo parką, kad automobiliai būtų modernūs, patikimi ir svarbiausia saugūs.

„Mūsų klientai vertina aiškią kainodarą ir skaidrius, atvirus santykius, todėl niekada nesiūlome paslėptų mokesčių ar netikėtų sąlygų“, – pažymi „GBY“ vadovas Nerijus Vitkauskas.

„GBY Rent“ garsėja patikima automobilių nuomos paslauga, lankstumu, aukšto lygio klientų aptarnavimu ir aiškia, paprasta kainodara. N.Vitkauskas pabrėžia, kad partnerystė su „Žalgiriu“ yra puikus būdas parodyti šias vertybes dar platesnei auditorijai: „Kaip ir „Žalgiris“, mes siekiame būti pirmaujantys savo srityje ir teikti aukščiausios kokybės paslaugas.“

„Kauno „Žalgiris“ simbolizuoja ir atitinka visas vertybes, kurias „GBY Rent“ ir visa „GBY Group“ neša po savo vėliava – tai patikimumas, saugumas ir aukščiausia kokybė, – sako N.Vitkauskas. – Labai džiaugiamės tapdami oficialiu „Žalgirio“ partneriu. Ši partnerystė leis mums stiprinti savo ryšį su vietiniais bei užsienio klientais. „Žalgiris“ – tai vienas ryškiausių, atpažįstamiausių ir patikimiausių prekės ženklų Lietuvoje, todėl su komanda neįsivaizdavome geresnės vietos, prie kurios derėtų mūsų prekės ženklas.“

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas, savo ruožtu, vertina šią naują partnerystę kaip dar vieną žingsnį, stiprinant savo pozicijas tiek sporto, tiek verslo bendruomenėje. Bendradarbiaujant su „GBY Rent“, „Žalgiris“ gali užtikrinti, kad partnerių ratas pasipildys dar vienu prekės ženklu, kuris vertina kokybę ir pasitikėjimą. Tai stiprių ir patikimų prekės ženklų susijungimas, kuris dar labiau sustiprins abiejų partnerių pozicijas ir skatins jų augimą Lietuvos bei visos Europos rinkoje.