Sėkminga plėtra Baltijos regione, o ypač – Lietuvoje, paskatino danų bendrovę „Bang & Olufsen“ ir nuo 1993-ųjų metų oficialiais jos atstovais mūsų šalyje esančią „Beolą“ pradėti partnerystę su Kauno „Žalgiriu“.

Naujoji partnerystė suvienija tris stiprias, ilgametę istoriją turinčias organizacijas, itin vertinančias kokybę, meistriškumą ir stabilumą. Daugiau nei 30 metų istoriją skaičiuojantis, gerą dizainą ir aukščiausią kokybę puoselėjantis šeimos verslas „Beola“, kitąmet 100 metų jubiliejų minėsiantys, išskirtine garso kokybe išsiskiriantys „Bang & Olufsen“, ir aštuoniasdešimtmetį švenčiantis Eurolygoje ne vieną sezoną rungtyniaujantis Kauno „Žalgiris“ – tai trys savo srityse itin solidūs vardai, kurių bendras projektas leis atsiskleisti stipriosioms kiekvienos organizacijos savybėms.

„Šios partnerystės užuomazgos gimė pamačius „Žalgirio“, kaip milžiniškos organizacijos ir mūsų šalyje itin ryškaus prekės ženklo, profesionalumą bei suvokus, kokias plačias veiklos kryptis ši organizacija apima. Lengvai suradome daugybę sąlyčio taškų: supratome, kad visus mus vienija ne tik ilgametė istorija, bet ir panašiomis vertybėmis grįsta filosofija. Šias idėjas pristačius mūsų partneriams Danijoje, jie taip pat įžvelgė prasmę tapti šio projekto dalimi ir prisidėti prie bendrai kuriamos „Žalgirio“ istorijos“, – pasakoja „Beolos“ projektų vadovas Algis Nasvytis.

„Bang & Olufsen“ iki šiol vysto ne vieną pasiteisinusią partnerystę sporto srityje. 2023-aisiais prekės ženklas pristatė riboto leidimo belaidę kolonėlę, sukurtą bendradarbiaujant su „Formulės-1“ lenktynininku, dukart pasaulio čempionu ispanu Fernando Alonso. Prekės ženklas jau ne vienerius metus bendradarbiauja ir su futbolo klubu „AS Monaco FC“. Šiandien prie šio ryškaus sąrašo jungiasi ir Kauno „Žalgiris“.

Drauge su „Žalgiriu“, „Bang & Olufsen“ ir „Beola“ pristatys riboto leidimo belaidžių nešiojamų produktų liniją, kuri bus skirta paminėti krepšinio klubo jubiliejų. Šios partnerystės pradžia bus pažymėta specialiomis socialinėmis iniciatyvomis, kurios nustebins tiek „Žalgirio“ sirgalius, tiek „Bang & Olufsen“ gerbėjus.

„Tikime, kad šis bendradarbiavimas „Žalgirio“ sirgaliams leis geriau pažinti „Bang & Olufsen“ vertybes, atrasti išskirtinį jų produktų skambesį bei įvairovę ir, žinoma, įkvėps naujas pergales, sukursiančias dar daugiau nepamirštamų akimirkų“, – partnerystės tikslais dalijasi A.Nasvytis.

Naujos partnerystės nekantriai laukia ir Kauno „Žalgirio“ organizacija, tikinti, kad bendri projektai su skirtingų sričių rinkos lyderiais leis ne tik pabrėžti bendras partnerių vertybes, bet ir krepšinio sirgaliams sukurs naujų ir įkvepiančių galimybių palaikyti savo komandą.

„Malonu pranešti apie ypatingą Kauno „Žalgirio“, „Bang & Olufsen“ ir „Beola“ partnerystę. Džiaugiamės galėdami būti susieti su prekių ženklais, kuriančiais aukščiausio lygio produktus. Tikimės, kad artimiausiu metu juos išbandyti galės ir mūsų sirgaliai“, – teigė „Žalgirio“ partnerysčių pardavimo vadovas Donatas Norkevičius.