Įsibėgėjant naujam krepšinio sezonui, „Žalgiris“ ir „Hostinger“ susitarė dėl 3 metų trukmės bendradarbiavimo. Kauno komandai ši partnerystė padės siekti pergalių, o vienai sparčiausiai augančių hostingo bendrovių pasaulyje suteiks išskirtinį matomumą, kurį įmonė išnaudos savo klientų sėkmės istorijų pristatymui.
Klientų sėkmės istorijos
Už beveik 60 proc. metinio „Hostinger“ augimo slypi 900 žmonių komanda ir daugiau nei 3 mln. įmone pasitikinčių klientų visame pasaulyje. Tarp jų itin daug smulkiųjų verslų savininkų, kuriems „Hostinger“ padeda išnaudoti interneto galimybes, įgyvendinant savo idėjas.
Vienas iš daugybės pavyzdžių yra unikali patirtis – šuniukų joga „Woof Yoga“ Kaune ir Vilniuje.
„Svetainės sukūrimas ir patalpinimas „Hostinger“ leidžia vystyti stiprų verslą ir atvesti augantį susidomėjusių žmonių srautą į svetainę, kurioje lengva susipažinti su mūsų teikiama paslauga ir atlikti registracijas, į užsiėmimus, pasitelkiant „Hostinger“ elektroninės parduotuvės funkciją. Būtent registracijų automatizavimas suteikė daugiau laiko ir galimybių susitelkti į pačios paslaugos tobulinimą bei verslo auginimą“, – pasakoja vienas iš „Woof Yoga“ įkūrėjų, David Erenburg.
Dirba sporto komandos principu
Įmonės vadovas Daugirdas Jankus pažymi, kad „Hostinger“ savo veiklą pradėjo kaip nedidelė keliolikos žmonių bendrovė ir sparčiai išaugo iki vienos pasaulyje pirmaujančių hostingo kompanijų, šiuo metu paslaugas teikiančios klientams daugiau nei 150 šalių.
„Tokį augimą pasiekėme itin daug dėmesio skirdami klientų poreikiams bei veikdami panašiais principais kaip sporto komanda. Kiekvienas darbuotojas jaučia atsakomybę už rezultatą, siekia pergalių, sparčiai mokosi ir lenkia varžovus greičiu bei atkaklumu“, – teigia D. Jankus.
Dėmesio centre – klientai
Jau netrukus „Žalgirio“ arenoje Eurolygos ir LKL rungtynių metu bus rodomos „Hostinger“ reklamos, kuriose pagrindinis dėmesys teks būsimų darbuotojų pritraukimui ir klientų žinomumui didinti. Taip įmonė demonstruoja įsipareigojimą vienam iš pagrindinių savo veiklos principų – dėmesiui klientams (angl. „Customer Obsession”), kuriuo vadovaujasi kiekviename žingsnyje.
Kaip teigia D.Jankus, klientai yra įmonės veiklos centre, todėl ir bendradarbiavimas su „Žalgiriu“ taps dar viena platforma dalintis klientų pergalėmis ir suteiks jiems galimybę būti matomiems milijonams žiūrovų prie televizorių ekranų bei gyvai arenoje.
„Hostinger“ siekia pažinti klientus ir suprasti jų poreikius įvairiomis iniciatyvomis, kaip interviu su klientais, kuriuose dalijamasi grįžtamuoju ryšiu ir pasiūlymais. Įmonės darbuotojai turi galimybę išbandyti klientų teikiamas paslaugas ir prekes – tam skirta iniciatyva „Pažink klientą“. Autentiškas klientų sėkmės istorijas galima išgirsti ir visose „Hostinger“ reklamose.