„Kauno Žalgirio“ futbolo klubas turi naują partnerį. Nuo 2024 m. sezono pradžios partnerių gretas papildė vienas ryškiausių gėrimų pramonės prekinių ženklų  – „Carlsberg Nealkoholinis“.

Naujojo partnerio produkciją jau galima rasti Dariaus ir Girėno stadione vykstančių renginių metu.

„Labai smagu, kad dar vienas puikiai visame pasaulyje žinomas prekės ženklas parodė pasitikėjimą mumis ir prisijungė prie nuolat augančio mūsų partnerių rato. Tai yra pavyzdys, kad kartu su futbolu save sieti gali įvairias veiklas vykdančios įmonės“, – sakė „Kauno Žalgirio“ prezidentas Mantas Kalnietis.

Visame pasaulyje puikiai atpažįstamą prekės ženklą Lietuvoje atstovauja „Švyturys-Utenos alus“. „Švyturys“ alaus gamybos kompanijos „Carlsberg Group“ dalimi tapo dar 1999 m.

„Carlsberg“ alaus darykla buvo įkurta 1847 m., su pirmuoju „Carlsberg“ aludariu J.C. Jacobsenu. Panaudodamas savo sūnaus vardą Karlas (angl. Carl) ir danų kalbos atitikmenį žodžiui kalva „bjerg“, jis įkūrė įmonę „Carlsberg“. Tarptautinio pripažinimo įmonė sulaukė po vos 21 metų. Šiuo metu „Carlsberg“ grupė yra viena didžiausių alaus rinkoje, veikianti 150 šalių ir išlaikanti 40 000 darbo vietų visame pasaulyje.

„Carlsberg Nealkoholinis“ jau daugelį metų remia futbolą – komandas ir turnyrus –  ir Europoje, ir Lietuvoje. Šiais metais garbingų rėmimų sąrašas pasipildo nauja partneryste su Lietuvos A lygos komanda „Kauno Žalgiriu“. Tikime, kad šis klubas bus pajėgus siekti aukštų vietų, ne tik vietos čempionate, bet ir tarptautiniuose turnyruose, taip didindamas prekės ženklo matomumą ir vesdamas į priekį juo tikinčius sirgalius bei šalies futbolo bendruomenę“, – sakė prekės ženklo atstovas Audrius Šakauskis.