Kauno „Žalgiris“ sėkmingai plečia partnerių tinklą, kuriame jau yra 70 prekės ženklų, tarp jų ir visiems gerai žinomi vardai, tokie kaip „Bang & Olufsen“, PUMA ar „Breitling“. Šios partnerystės atspindi globalias tendencijas ir padeda kurti pridėtinę vertę ne tik klubui, bet ir sirgalių bendruomenei.

Sporto ir verslo partnerystės šiandien tampa svarbiu reiškiniu globalioje rinkoje – jos ne tik didina prekių ženklų matomumą, bet ir atspindi platesnes socialines bei ekonomines tendencijas. Pastaruoju metu „Žalgirio“ partnerių skaičius reikšmingai augo ir dabar apima įvairias pramonės sritis – nuo laikrodininkystės iki biotechnologijų bei prabangos prekių. Tokios bendradarbiavimo iniciatyvos parodo, kaip sportas virsta ne tik pramogų, bet ir inovacijų, vertės kūrimo bei visuomenės įtraukimo platforma.

Smarkiai išsiplėtęs partnerių ratas

Šiais metais „Žalgirio“ partnerių tinklas pastebimai išsiplėtė, ypatingą dėmesį skiriant kokybiškoms ir abipusiai naudingoms partnerystėms. Prie komandos prisijungė tokie tarptautiniai prekių ženklai kaip „Breitling“, „Saily“, „Kinexon“, „Bang & Olufsen“ ir PUMA. Prie jų prisidėjo ir lietuviški vardai – „LAIKRODZIAI.LT“ bei inovatyvus startuolis „MISHKAY Biotech“. 

Šių prekių ženklų įtraukimas padėjo „Žalgiriui“ sustiprinti savo pozicijas tarptautiniuose rinkos segmentuose.

„Mūsų partnerių skaičius ir sirgalių bendruomenė nuolat auga, o tai rodo, kad kuriame vertę ir aktyviai reaguojame į globalias tendencijas. Šių metų prioritetas – ne tik naujų partnerių pritraukimas, bet ir kokybiškas, ilgalaikę naudą užtikrinantis bendradarbiavimas. Siekiame sutelkti dėmesį į partnerysčių kokybę, o ne kiekybę“, – pažymėjo „Žalgirio“ partnerysčių pardavimo vadovas Donatas Norkevičius.

Jis taip pat pabrėžė, kad pastaraisiais metais gerokai išaugo sirgalių bazė ir tarptautinių sekėjų skaičius socialinėse platformose – tai akivaizdus ženklas, jog pasirinkta kryptis duoda rezultatų. Ateityje „Žalgiris“ ketina toliau plėsti bendradarbiavimo tinklą.

„Kalbant apie ateinančius metus, tikimės dar daugiau bendradarbiavimų su inovatyviais ir globaliais prekių ženklais, kurie vertina kokybę, autentiškumą ir galimybę kurti unikalią patirtį mūsų auditorijai“, – D.Norkevičius.

„Šiuo metu taip pat vyksta derybos su keletu tarptautinių partnerių, kurie galėtų praturtinti esamas partnerystes. Organizacija yra sukūrusi aiškią naujų partnerių integravimo strategiją, kuri leidžia efektyviai įtraukti naujus prekės ženklus į komandos ekosistemą. Sulaukiame daug naujų užklausų dėl partnerysčių, ir tai rodo „Žalgirio“ prekės ženklo patrauklumą“, – patikina „Žalgirio“ atstovas.

Tarptautinės partnerystės skatina socialinius pokyčius

„Svarbi „Žalgirio“ partnerystės kryptis – bendradarbiavimas su prabangos prekių ženklais, kurie padeda pasiekti platesnę ir įvairesnę auditoriją, kuri anksčiau, galbūt, nesidomėjo sportu. Be to, šie partneriai dažnai siekia užmegzti emocinį ryšį su vartotojais, o sportas yra patogi platforma, leidžianti stiprinti abiejų šalių vertybes. Tuo pačiu sinergija tarp sporto ir verslo rodo, kad sportas jau peržengia pramogos ribas ir tampa svarbiu įrankiu socialiniams pokyčiams kurti. Sėkmingi partnerystės pavyzdžiai prisideda prie ilgalaikės naudos – partneriai, remdamiesi socialine atsakomybe, siekia ne tik reklamuoti savo produktus, bet ir prisidėti stiprinant bendruomenes, skatinant įsitraukimą į sportą ir formuojant teigiamus pokyčius visuomenėje“, – teigia D.Norkevičius.

Sporto organizacijos vis dažniau įsitraukia į svarbias socialines iniciatyvas – nuo jaunimo švietimo ir įtraukimo į sporto veiklas iki lygių galimybių užtikrinimo ir ekologiškų projektų rėmimo. „Žalgiris“ vykdo jaunimo krepšinio stovyklas, skatina sveiką gyvenseną per edukacines programas bei remia aplinkos tvarumo iniciatyvas.

Panašias programas plėtoja ir kitos tarptautinės sporto organizacijos. Pavyzdžiui, NBA programa „NBA Cares“ remia švietimo ir socialinės įtraukties projektus, įtraukiančius vaikus ir bendruomenes į aktyvias veiklas. Futbolo klubas „Liverpool“ per „Red Neighbours“ iniciatyvą padeda mažas pajamas gaunančioms bendruomenėms, teikdamas pagalbą ir skatindamas vienybę. Tuo tarpu „FC Barcelona“ per savo fondą investuoja į švietimo ir sveikatingumo programas vaikams nepasiturinčiose šalyse, siekdama ilgalaikio poveikio.