Prekių ženklas: „Viada“
Tikslas
„Viada“ yra naujas, nuo 2023 m. prisijungęs Kauno „Žalgirio“ partneris, pasižymintis dinamiška, šiuolaikiška aplinka. Esant didelei degalinių konkurencijai Lietuvoje, „Viada“ stengiasi stiprinti savo prekių ženklo įvaizdį ir išsiskirti iš kitų degalinių, naudodama šiuolaikines technologijas ir skirdama dėmesį aplinkosaugai. Partneryste su „Žalgiriu“ taip pat siekiama stiprinti darbdavio įvaizdį.
Sprendimas
„Viada“ nuo pat partnerystės pradžios aktyviai įsitraukė į bendradarbiavimą su „Žalgiriu“, o abiejų pusių sėkminga komunikacija ir tarpusavio supratimas leidžia formuoti stipraus partnerio įvaizdį. Siekiant didinti „Viados“ prekių ženklo matomumą, buvo pasitelktos įvairios reklaminės pozicijos: krepšininkų įvaizdžio naudojimas, ekranai su reklaminiais klipais „Žalgirio“ arenoje per krepšinio rungtynes, kelionė lėktuvu į „Žalgirio“ rungtynes Monake.
Rezultatas
„Viada“, partnerystės su Kauno „Žalgiriu“ metu pasitelkdama komandos įvaizdžio naudojimą, organizavo žaidimą, kurio pagrindinis prizas – kelionė su krepšinio komanda į Eurolygos išvykos rungtynes Monake. Konkurso didžiojo prizo nugalėtojas atskleidė, jog šis laimėjimas jam prilygsta kompensacijai už neįgyvendintą vaikystės svajonę tapti krepšininku. „Viados“ ir „Žalgirio“ atvejis parodo, jog sėkmingas darbdavio bendradarbiavimas su populiariausiu krepšinio klubu Lietuvoje sulaukia didesnio gyventojų dėmesio ir stiprina įmonės įvaizdį.