Licencijavimo projektai

Vis dažniau Kauno „Žalgirį“ kaip verslo partnerį renkasi FMCG sektorius, tokiu būdu siekdamas išnaudoti klubo, kaip nuomonės formuotojo poziciją Lietuvoje, bei papildyti asortimentą išskirtiniu, savo auditorijos simpatijas jau iš anksto pelniusiu, produktu. Nenuostabu – daugiau nei pusė besidominčių krepšinių Lietuvos gyventojų teigia, kad teiktų pirmenybę paslaugai ar prekei, kuri pažymėta „Žalgirio“ ženklu. Prekių ženklų derinimo (co-branding ar licencijavimo) projekto privalumai partneriui – ne tik galimybė gamyboje ir prekyboje naudoti vieną žinomiausių ir daugiausiai simpatijų Lietuvoje turintį „Žalgirio“ prekės ženklą, bet ir mūsų rinkodaros paslaugos bendro produkto sklaidai.

Su partneriais įgyvendinti projektai:

  • „Vilkyškių pieninės“ produkcija
  • „Utenos“ alus „Žalia balta“
  • „Taffel“ dviejų skonių bulvių traškučiai
  • „Dadu“ ledai „Žalgiris“
  • „Food on foot“ „Žalgirio“ sumuštinis
  • „Tobis“ automobilio kvapas
  • Loterija „Už ŽALGIRĮ!”
  • „Vilniaus duonos“ „Žalgirio juoda duona“
  • „Liūtukas ir Ko“ koldūnai „ŽALGIRIS“
  • „Samsono“ mėsos produktai
  • „Green feels“ vyriškos kosmetikos linija
  • „Žalgirio“ kepsninė
  • „Žalgirio“ paspirtukas
  • EGT produktai – langų plovimo skystis ir akumuliatorius
  • „Little Joe“ automobilio kvapas