SĖKMĖS ISTORIJA

Klientas: AB „ORLEN Lietuva“

Prekės ženklas: „ORLEN Lietuva“

Iššūkis: AB „ORLEN Lietuva“ įmonių grupė 2018 m., lyginant su prieš tai buvusiu laikotarpiu, padidinusi dyzelino ir benzino pardavimo apimtis Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinkose, išsikėlė tikslą būti kuo labiau matoma Baltijos šalių B2C auditorijai.

Sprendimas: Ženklui pasiūlytas generalinio klubo partnerio reklamos paketas, užtikrinsiantis maksimalų prekės ženklo matomumą ne tik Latvijoje ar Estijoje, bet ir visoje Europoje per Eurolygos rungtynių transliacijas. Kliento paketą sudarė 360° rinkodaros priemonės: žalgiriečiai Eurolygos ir LKL rungtynėse vilkėjo aprangas, kurių priekį puošė „ORLEN Lietuva“ logotipas, kliento reklama buvo transliuojama Eurolygos ir LKL rungtynių metu „Žalgirio“ arenos LED sistemos platformose, kai kurios iš jų skirtos specialiai rungtynes per TV stebintiems žiūrovams, žinutę apie bendradarbiavimą noriai savo kanaluose platinosi Lietuvos žiniasklaidos atstovai, kliento žinutėmis su įtraukiančiu turiniu dalijomės Kauno „Žalgirio“ socialinių tinklų profiliuose.

Rezultatai: „Nielsen“ duomenimis, reklaminės kampanijos (2018 spalio – 2019 birželio mėn.) metu „ORLEN Lietuva“ ženklo bendras TV ištransliavimo laikas – 108 val. 40 min. (skaičiuojamos Eurolygos ir LKL rungtynės). Socialiniuose tinkluose turinys, kuriame buvo matomas kliento prekės ženklas, sulaukė net 368 tūkst. reakcijų (skaičiuojami „Patinka“ paspaudimai, komentarai ir turinio pasidalijimai klubo, Eurolygos ir LKL Facebook ir Instagram profiliuose). Tuo pačiu laikotarpiu užfiksuoti 4 954 turinio vienetai Lietuvos ir užsienio žiniasklaidoje, kuriuose matoma partnerio integracija (tirta 10 didžiausių sporto naujienų portalų kiekvienoje iš Eurolygoje dalyvaujančių šalių). Iš viso Kauno „Žalgirio“ Eurolygos rungtynes 2018/19 m. sezone žiūrėjo 97 milijonai TV žiūrovų visame pasaulyje, o Baltijos šalių regione gerbėjų, stebinčių Eurolygos rungtynes per televiziją skaičiuojama 14,4 milijono.