SĖKMĖS ISTORIJA

Klientas: Ramirent Lietuva A/S

Prekės ženklas: „Ramirent“

Iššūkis: Atsakingo verslo filosofija besivadovaujanti „Ramirent Lietuva“ skatina taupyti gamtos resursus ne įsigyjant įrangą, bet ją nuomojant. Tačiau norint apsaugoti ir sustiprinti teigiamą įmonės įvaizdį, išsikeltas tikslas atiduoti duoklę ne tik gamtai, bet ir visuomenei, aiškiai iškomunikuojant prekės ženklo vertybes per socialinę prizmę.

Sprendimas: Partnerystės projektams Europoje pirmaujanti įrangos įmonė taiko griežtus kriterijus – būtina vertybių sinergija, pageidautina galimybė partnerystės naudas nukreipti santykių su klientais ir partneriais vystymui bei, neabejotinai, matomumas žiniasklaidoje. „Ramirent Lietuva“ 2017 m. pradėtą partnerystę su „Žalgiriu“ vainikavo integracija tarptautiniame socialiniame projekte „One Team“, kuriame sportas ir krepšinis naudojamas būtinųjų jauno žmogaus asmens savybių vystymui ir edukacijai. „Ramirent“ ir „Žalgiris“ 12 savaičių intensyvioje sportinėje ir refleksinėje programoje dirba su pasirinkta socialinės atskirties grupe. Partneriui pasiūlyta galimybė ne tik sudalyvauti programos sesijose, džiuginti dalyvius dovanomis, bet ir reklamos paketas tarptautiniu mastu.

Rezultatai: Kartu su „Ramirent“ pagalba iki 2019 m. sezono pradžios programa įgyvendinta jau su 3 organizacijomis, joje sudalyvavo 78 elgsenos, dėmesio sutrikimų turintys bei nusikalsti linkę paaugliai. Dalyviai projekto metu vilkti partnerio ženklu žymėtas aprangas, video bei foto medžiaga ženklinama partnerio logotipu. Per 2 projekto metus kartu, išleista 14 straipsnių, kurie pasiekė 388 tūkst. auditoriją oficialiame „Žalgirio“ Facebook puslapyje bei buvo patalpinti oficialiame Eurolygos projekto puslapyje bei sporto portaluose Lietuvos žiniasklaidoje, sukurti 7 su projektu supažindinantys reportažai, susilaukę 26 717 peržiūrų Youtube platformoje.

OneTeam2018-12-04_28 Ramirent