SĖKMĖS ISTORIJA

Klientas: UAB „Vilniaus duona“

Prekės ženklas: Licencinis produktas. „Žalgirio“ juoda duona

Iššūkis: „Sulaužyti“ psichologinį barjerą, varžybas tarp Vilniaus ir Kauno. Siekis parodyti tai, jog kai jėgas suvienija bendrą tikslą bei viziją turintys žmonės, sukuriamas puikus produktas. Projekto tikslas – parodyti produktams bei verslams, jog nėra jokių barjerų, vien tik asmeniniai įsitikinimai.

Sprendimas: Sukurtas bendras UAB „Vilniaus duona“ bei Kauno „Žalgirio“ organizacijos licencinis produktas. Abiem šalims dalyvaujant kūrybiniame procese, sukurta ne tik patraukli pakuotė, bet ir efektyvi produkto įvedimo reklamos kampanija. Reklamos kampanija kurta atsižvelgiant į gilias abiejų prekinių ženklų tradicijas, panaudojant etnografinius motyvus. Efektyviai išnaudoti tiek tradiciniai, tiek skaitmeniniai reklamos kanalai. Pasitelkiant socialinių tinklų nuomonės formuotojus, buvo pasiekti net sveikos gyvensenos bei sporto atstovai.

Rezultatai: Puikus produktas tinkantis visiems klasikinės duonos mėgėjams, ją ypatingai mėgsta krepšinio gerbėjai. Gerai atpažįstamas žalia-balta spalvų derinys išskiria produktą lentynose, o Kauno „Žalgirio“ vardas motyvuoja pirkti bei prisidėti prie mėgstamos krepšinio komandos. Kaskart parduodant „Žalgirio“ juodos duonos kepalėlį, UAB „Vilniaus duona“ 5 ct skiria komandai.