SĖKMĖS ISTORIJA

Klientas: UAB „Birštono mineraliniai vandenys ir Ko“

Prekės ženklas: „Vytautas“

Iššūkis: 1,25 l talpos gazuotas mineralinis vanduo „Vytautas“ prekybos centrų lentynose išsiskiria ne tik netradiciniu buteliuko dydžiu, tačiau ir „Žalgirio“ logotipu ant etiketės, kuris reiškia, jog šis produktas – klubo ir partnerių kartu sukurtų produktų šeimos dalis. Kiekvienas nupirktas šio specialaus žymėjimo mineralinio vandens butelis Kauno „Žalgirio“ biudžetą papildo 0,05 Eur. Nepaisant ištikimos „Vytauto“ ir „Žalgirio“ gerbėjų bazės ir tik prasidedančio krepšinio sezono, šio produkto neaplenkė vandens pardavimų sezoniškumas – vandens pardavimai 2017/2018 m. rudenį ir žiemą, lyginant su to paties krepšinio sezono vasaros mėnesiais, krito 48%. Kartu turėjome rasti sprendimą, kuris sumažintų pardavimų sezoniškumą bei grąžintų bendrai sukurtą produktą į perkamiausių „Žalgirio“ šeimos produktų sąrašo viršūnę.

Sprendimas: Pardavimų skatinimo kampanijai pasitelkėme išskirtinę patirtį garantuojantį sprendimą. Mineralinio vandens „Vytautas“ mėgėjai, pirkdami specialia akcijos etikete žymėtą 1,25l „Vytauto“ mineralinio vandens butelį su „Žalgirio“ logotipu, dalyvavo kvitų loterijoje bei turėjo galimybę laimėti skrydį į Eurolygos išvykos rungtynes tuo pačiu verslo klasės lėktuvu su žalgiriečiais. Konkurso sklaidą vykdėme „Žalgirio“ ir „Vytauto“ interneto svetainėse, socialinių tinklų profiliuose, „Žalgirio“ Youtube kanale bei „Žalgirio“ radijo eteryje, prekybos vietose, „Žalgirio“ arenos ekranuose bei sporto klubuose. Trys burtų būdu išrinkti laimingieji savo pranašumą dar turėjo įrodyti „Žalgirio“ arenoje Eurolygos namų rungtynių metu ir tik po įnirtingos kovos vienam laimėtojui buvo įteiktas dvigubas kelialapis į Vitoriją kartu su žalgiriečiais.

Rezultatai: Šansas apsilankyti baskų sostinėje bei 2019 m. Eurolygos finalo ketverto mieste Vitorijoje (Vitoria-Gasteiz) nepaliko abejingų. Nors loterija truko vos kelis mėnesius (gruodis – vasaris), 2018/2019 m. sezono rudens ir žiemos mėnesiais spec. leidimo „Vytauto“ ir „Žalgirio“ produkto pardavimai 9% aplenkė to paties sezono pardavimus vasarą ir net 2,2 karto viršijo 2017/2018 m. rudens/žiemos pardavimus.

DSC_0799 Vytautas