Kauno „Žalgirio“ ir „Tesonet“ partnerystė: stipri komanda reikalinga ir versle, ir aikštelėje 0

DSC04460

Kauno „Žalgiris“ pradėjo bendradarbiavimą su globalius kibernetinio saugumo produktus kuriančia įmonių grupe „Tesonet“. Partnerystės sutartis pasirašyta siekiant prisidėti prie aktyvios sporto bendruomenės, suteikti progą darbuotojams patirti neeilines emocijas ir atrasti naujų komandos narių.

„Vienas iš mūsų įmonės DNR – „komanda pirmiausia“. Bendradarbiavimas su „Žalgiriu“ tik dar kartą pabrėžia, kad mums tai ne vien tik žodžiai. Verslas primena komandinį žaidimą aikštelėje, kai siekiant vieno bendro tikslo reikia susižaisti, o palaikymas svarbu ir kai sekasi, ir kai nesiseka. Sportas apjungia varžymąsi, konkurenciją, bet tuo pačiu skatina vieningumą, bendros vizijos ir tikslų matymą“, – teigė Tomas Okmanas, „Tesonet“ bendrasavininkas ir įkūrėjas.

Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas buvo patenkintas naująja partneryste.

„Džiugu, jog toks bendradarbiavimas yra naudingas tiek komandai, tiek partnerių darbuotojams. Tai „win-win“ scenarijus, kai prekinis ženklas pasinaudoja galimybe į rungtynes pakviesti savo darbuotojus, o mūsų partnerių ratą papildo inovatyvi pasaulyje stiprias pozicijas užimanti įmonių grupė“, – džiaugėsi „Žalgirio“ direktorius.

Naujieji Lietuvos čempionų partneriai tikina, kad jų įmonės ir „Žalgirio“ tikslai yra itin panašūs. Partnerių dėmesio sulaukė ir Kauno „Žalgirio“ klubo jau antrą sezoną vykdoma akcija #ManoPirmas, kurios tikslas, kad „Žalgirio“ arenoje gaunamas emocijas patirtų iki šiol čia nesilankę komandos gerbėjai.

„Partnerystė su „Žalgiriu“ ir mūsų prekinio ženklo matymas per rungtynes, darbuotojams leidžia pajausti, jog jie dirba įmonėje, kuriai rūpi. Jie gali jaustis asmeniškai prisidėję prie mylimos komandos pasiekimų, nes yra įmonės dalis. Mūsų įmonėje daug sporto entuziastų ir sirgalių: tinklinis, krepšinis, futbolas, bėgimo varžybos ar maratonai – daugelio kasdienybė. Tačiau patirtį kurti norime ir jauniems žmonėms, ne tik darbuotojams, todėl „Žalgirio“ komandą ne tik remiame, bet ir dalyvavome iniciatyvoje #ManoPirmas. Mūsų darbuotojai stebėjo žalgiriečių rungtynes kartu su vaikais iš šeimos namų, daugeliui tai buvo pirmosios rungtynės, stebėtos arenoje, sukėlusios daug naujų emocijų“, – darbuotojų įsitraukimu į bendras iniciatyvas pasidžiaugė Eimantas Sabaliauskas, „Tesonet“ bendrasavininkas ir įkūrėjas.

Savo ruožtu „Žalgirio“ atstovai pažymi, kad per rungtynes „Žalgirio“ arenoje galima atrasti ir potencialių naujų darbuotojų. Transliuodami norimą žinutę rungtynių auditorijai „Tesonet“ išnaudoja „Žalgirio“, kaip reklaminės platformos, privalumus.

DSC04403