„Žalgirį“ palaiko 75 proc. Lietuvos krepšinio gerbėjų 0

Šeši iš dešimties lietuvių domisi krepšiniu, o iš jų net 75 proc. palaiko ŪBIG valdomą Kauno „Žalgirio“ krepšinio komandą. Tai parodė visos Lietuvos 15-74 metų amžiaus gyventojus reprezentavęs tyrimas, kurį š. m. gegužės mėnesį atliko didžiausia Lietuvoje viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „TNS Gallup“, siekusi išsiaiškinti lietuvių požiūrį į krepšinį.

Vilniaus „Lietuvos rytas” yra antra pagal populiarumą Lietuvos krepšinio komanda – 39 proc. lietuvių palaiko šią ekipą, ketvirtadalis laiko save komandos gerbėjais.

Daugiausiai „Žalgiris“ yra palaikomas Kauno (virš 90 proc. krepšinio mėgėjų), Marijampolės ir Alytaus apskrityse (po 84 proc.). Du trečdaliai besidominčiųjų krepšiniu laiko save šios komandos gerbėjais. Tik Vilniaus apskrityje „Žalgirį“ palaiko mažiau nei pusė krepšinio gerbėjų – 35 proc., ten „Lietuvos ryto“ komandą palaiko 49 proc. – krepšinių besidominčių apklaustųjų. Kitose Lietuvos apskrityse „Žalgirį“ palaiko nuo 58 iki 78 proc. krepšinio gerbėjų, „Lietuvos rytą“ – atitinkamai nuo 6 iki 25 proc.

Apklausa parodė, kad krepšinio mėgėjai linkę stebėti ne tik savo mėgstamos komandos rungtynes – 62 proc. žiūri ir kitų ekipų rungtynes, tiesa, dalis jų stebi kitų komandų pasirodymus, tik joms žaidžiant tarptautiniuose turnyruose.

Nustatyta, kad krepšinio rungtynėse lankosi apie 16 proc. krepšinio mėgėjų. Tyrimo metu buvo analizuojamos priežastys, kodėl nesilankoma krepšinio rungtynėse arba lankomasi retai. Pagrindinė problema – atstumas, nes varžybos vyksta kitame mieste. Dažniau rungtynėse lankosi vyrai, viengungiai, didmiesčių gyventojai, studentai, asmenys su aukštesnėmis pajamomis (virš 800 Lt vienam šeimos nariui per mėnesį).

Populiariausia Lietuvoje Kauno „Žalgirio“ krepšinio komanda dažniausiai asocijuojama su stipria, gera komanda (33 proc.) arba konkrečiais krepšininkais, pvz. Arvydas Sabonis (21 proc.). Apskritai „Žalgirio“ komandos istorija ir joje žaidę garsūs krepšininkai yra svarbiausi klubo pranašumai ir išskirtinumai prieš kitas Lietuvos krepšinio komandas.

Legionieriams „Žalgirio“ komandoje nepritaria penktadalis krepšinio mėgėjų. Dar 40 proc. jų legionierių dalyvavimui komandoje pritartų tik su sąlyga, jei pastarieji reikšmingai prisidėtų prie komandos pergalių.

Kalbant apie emocinį klubo įvaizdį, „Žalgirio“ personalija apibūdinama tokiais asmenybės bruožais, kaip „užsispyręs“, „siekiantis tikslo“, „energingas“, „veržlus“, „stiprus“, „kovingas“ ir „ištvermingas“ 38 metų žmogus.

Komentarai