Naujajame sezone „Žalgirio“ arenoje – modernus aptarnavimas 0

Vakar vykusio sero Tom Jones koncerto žiūrovai pirmieji „Žalgirio“ arenoje išbandė naują sprendimą, leidžiantį mėgautis kiekviena renginio akimirka. Telefonu nuskenavus maisto ir gėrimų užsakymo QR kodą ir už pirkinius sumokėjus išmaniuoju telefonu, užsakymas buvo pristatomas tiesiai į žiūrovo vietą.

Mobiliųjų atsiskaitymų sprendimą pristatė mokėjimų sistemos kūrėjai „WoraPay“. Nuskenavęs ložėje ant staliuko arba ant kėdės atkaltės priklijuotą QR kodą ir už pirkinius sumokėjęs mobiliuoju telefonu, žiūrovas užsakytą maistą ir gėrimus gavo tiesiai į savo sėdimą vietą.

„Ši sistema labai patogi žiūrovui, kuriam nereikia laukti padavėjos ložėje arba stovėti eilėje prie baro, norint nusipirkti maisto ar gėrimų. Sutaupytas laikas garantuoja kokybiškesnį aptarnavimą ir geresnius renginio įspūdžius“, – užtikrina arenoje veikiantį 1410 restoraną valdančios įmonės UAB „F and B“ padalinio vadovė Ernesta Mordosienė.

„Išbandę šią sistemą, ją sėkmingai galėsime naudoti ir kitų arenoje vykstančių renginių – sporto varžybų, parodų, koncertų – metu“.

„Žalgirio“ arenos komercijos direktorės Gitanos Kazakevičienės teigimu, tokiu būdu siekiama kuo geresnio, greitesnio ir kokybiškesnio klientų aptarnavimo arenoje. „Modernūs užsakymų priėmimo ir atsiskaitymo būdai palengvina procesą, atitinka technologiškai novatoriškos arenos įvaizdį. Tikimės, kad internetinė užsakymų sistema didžiausią naudą duos krepšinio rungtynių metu, kai gėrimą bei užkandį žiūrovas galės užsisakyti stebėdamas rungtynes“.

Ernesta Mordosienė ir Gitana Kazakevičienė taip pat džiaugiasi, jog sistemą „Žalgirio“ arenoje pavyko įdiegti ir suderinti per neįtikėtinai trumpą laiką – vos per savaitę.
Pasak „WoraPay“ vadovo Aurimo Bako, panaši sistema jau buvo išbandyta konferencijoje „Login“ ir kitų renginių metu. „Galimybė vartotojams užsisakyti prekes ir jas gauti tam tikroje vietoje, o prekybininkams sugeneruoti naujus pardavimus gali būti pritaikyta ne tik didžiulėse renginių arenose, o praktiškai bet kur, pavyzdžiui, netgi verslo centre. Užsitęsus susitikimui, tiesiog posėdžių salėje galite nuskenuoti QR kodą, užsisakyti maistą, sumokėti mobiliuoju telefonu, o pica bus pristatyta tiesiai į biurą“.

Komentarai