„Žalgiris Insider“

D.U.K.

  • Kaip galiu susigrąžinti pinigus už neįvykusias Eurolygos rungtynes?
    Prašymą dėl bilietų grąžinimo buvo galima pildyti iki gegužės 5 dienos (imtinai). Informacija apie grąžinimo tvarką buvo talpinama viešai oficialioje „Žalgirio“ internetinėje svetainėje bei kiekvienas bilietų pirkėjas buvo informuotas asmeniškai elektroniniu paštu, kuriuo registravosi pirkdamas bilietus. Po gegužės 5 dienos grąžinimai nebėra vykdomi.
  • Ar reikia kažką daryti, jei nenoriu susigrąžinti pinigų ir noriu juos skirti „Žalgiriui“?

    Mes visada žinojome, kad turime pačius geriausius sirgalius! Reiškiame begalinę padėką ir būtinai atsidėkosime Jums geromis emocijomis, kai bus galima saugiai grįžti į arenas. Jei nutarėte bilietų negrąžinti – Jums nieko papildomai daryti nereikia.

  • Turiu „Žalgirio“ abonementą. Ar galiu gauti kompensaciją už neįvykusias rungtynes?

    Oficialiai pasibaigus sezonui galimybė sulaukti kompensacijos suteikiama ir Kauno „Žalgirio“ sezono abonementų savininkams. Kompensacijos dydis – 25 proc. nuo sumokėtos abonemento kainos. Kompensacijos dydis paskaičiuotas pagal neįvykusių rungtynių vertę.

    Norint gauti kompensaciją už neįvykusias Eurolygos ir Lietuvos krepšinio lygos rungtynes, reikia užpildyti čia pateiktą formą. Formą galima užpildyti iki birželio 30 dienos imtinai, o kiekvienam abonemento savininkui bus išsiųstas ir naujienlaiškis el. paštu, kurį nurodė pardavimo sistemoje.

    Abonementų savininkai kompensaciją galės gauti 2 būdais: susigrąžinant pinigus į savo banko sąskaitą arba gauti nuolaidą kito sezono abonementui. Norintieji prisidėti prie klubo gerovės ir stipresnės komandos kitą sezoną, gali neprašyti kompensacijos ir ją skirti kaip paramą „Žalgiriui“ (tokiu atveju vis tiek yra prašoma užpildyti formą).

  • Kaip galiu susigrąžinti pinigus už atšauktas LKL rungtynes?

    Nors čempionato nutraukimas nebuvo mūsų pasirinkimas, o tik reagavimas į mūsų visų sveikatos ir saugumo užtikrinimą, visi norintys ir užpildę prašymo formą iki kovo 30 d. galėjo susigrąžinti pinigus už bilietus į rungtynes su „Neptūnu“ (kovo 15 d.) ir „Lietkabeliu“ (kovo 29 d.). Jei prašymo formą užpildėte, pinigai į sąskaitą buvo grąžinti iki balandžio 13 d.

  • Kada bus galima įsigyti kito sezono abonementą?

    2020–2021 m. sezono „Žalgirio“ abonementų prekyba planuojama vasaros pabaigoje – rudens pradžioje. Asmenims, turintiems 2019–2020 m. sezono abonementą, informaciją apie pratęsimus atsiųsime asmeniškai el. paštu, o tie, kurie dar neturi „Žalgirio“ sezono abonemento, bet nori jį įsigyti – kviečiame užpildyti šią formą, kad galėtume su Jumis susisiekti ir padėti išsirinkti tinkamiausią Jums variantą. Pirmieji abonementus galės įsigyti Kauno „Žalgirio“ Garbės Klubo nariai.

    Registracija: čia.

  • Kur įsigyti bilietus?

    Bilietus į Kauno „Žalgirio“ rungtynes „Žalgirio“ arenoje galite įsigyti:
    1. Internetu
    2. „Žalgirio“ arenos kasoje: Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas. Karantino metu „Žalgirio“ arenos kasa nedirba. Įprastas darbo laikas: I-V 10.00-19.00 val. (pietų pertrauka 14.00-15.00 val.), VI-VII dirba tik rungtynių metu nuo 12 val.
    3. Visose Bilietai.lt kasose Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje.

  • Kur įsigyti abonementą?

    Abonementų pardavimo laikotarpiu juos galite įsigyti:
    1. Internetu
    2. „Žalgirio“ arenos kasoje: Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas. Karantino metu „Žalgirio“ arenos kasa nedirba. Įprastas darbo laikas: I-V 10.00-19.00 val. (pietų pertrauka 14.00-15.00 val.), VI-VII dirba tik rungtynių metu nuo 12 val.

  • Ką daryti, jei iškilo problemų, perkant internetu?

    Susisiekite su mumis tel. 861644448, el. paštu bilietai@zalgiris.lt.

  • Ar galiu grąžinti bilietą?

    Bilietai yra grąžinami tik tuo atveju, jeigu renginys neįvyksta.

  • Ar galiu rezervuoti bilietą?

    Bilietų rezervavimo paslaugos šiuo metu neteikiame.

  • Kaip gauti sąskaitą faktūrą?

    Jeigu norite gauti sąskaitą faktūrą, prašome pirkimo patvirtinimo dokumentą siųsti el. paštu: buhalterija@zalgirioarena.lt

  • Kaip atsiskaityti internetinėje bilietų pardavimo sistemoje?

    Bilietų pardavimo sistemoje galite atsiskaityti naudodamiesi lietuviška Swedbank, DNB, Nordea, SEB, Šiaulių ir Paysera banko elektronine bankininkyste bei kreditine kortele.

  • Ar galima už bilietą sumokėti grynaisiais?

    Jeigu nenorite mokėti internetu, bilietus galite įsigyti „Žalgirio“ arenos kasoje arba „Bilietai.lt“ kasose atsiskaitydami grynaisiais arba kortele.

  • Kaip pasinaudoti „Žalgirio“ Garbės Klubo nuolaida?

    „Žalgirio“ Garbės Klubo nariai gali gauti nuolaidas pirkimo metu pasirinkę nuolaidą „Žalgirio Garbės Klubas“ ir įvedę nuolaidos kodą. Kiekvienas Klubo narys turi individualų kodą. Kiekvienam renginiui vieno asmens kodas gali būti panaudotas tik vieną kartą. Jei nuolaida panaudota perkant abonementą, rungtynių bilietams „Žalgirio“ Garbės Klubo nuolaida nebetaikoma.

  • Kaip pasinaudoti moksleivio, studento ar senjoro nuolaida?

    Perkant bilietus į „Betsafe–LKL“ rungtynes ši nuolaida galioja Bronzinėje, „Žaliai baltoje“ ir Žalioje zonose. Perkant bilietus į Eurolygos rungtynes ši nuolaida galioja Žalioje, Rožinėje, Melsvoje, Mėlynoje ir Pilkoje zonose. Norint pasinaudoti šia nuolaida, pirkimo proceso metu pasirinkite „moksleivių“, „ studentų“ ar „senjorų“ nuolaidą. Įsigiję bilietą su moksleivio, studento ar senjoro nuolaida, norėdami patekti į renginį, privalėsite pateikti nuolaidą patvirtinantį dokumentą, priešingu atveju Kauno „Žalgiris“ pasilieka teisę neįleisti į rungtynes. Nuolaidos dydis priklauso nuo rungtynių ir zonos.

  • Ar vaikai į rungtynes yra įleidžiami nemokamai?

    Taip, į Kauno „Žalgirio“ namų rungtynes vaikai yra įleidžiami nemokamai iki 6 metų (imtinai).

  • Ar nusipirkęs bilietą galiu pasistatyti automobilį prie „Žalgirio“ arenos?

    Taip, galite įsigyti vienkartinį parkavimą „Žalgirio“ arenos aikštelėje rungtynių metu. Priklausomai nuo rungtynių populiarumo skiriasi ir parkavimo kaina. Pavyzdžiui, mažiau populiarioms LKL rungtynėms parkavimas visam renginiui kainuoja nuo 3 Eur, o Eurolygos rungtynėms – 10 Eur.

    Įsigyti parkavimą renginiui galite „ADC parking“ svetainėje. Parkavimą galima įsigyti tik iš anksto, susimokėti prie „Žalgirio“ arenos galimybės nėra.

    Statyti automobilius gali tik iš anksto parkavimą įsigiję lankytojai ir tik tam automobiliui, kurį užsiregistravo „ADC parking“ sistemoje. Pagal užregistruotą automobilio numerį jie yra įleidžiami tiek per Karmelitų, tiek per A. Mickevičiaus tiltą. Kontrolė ties įvažiavimais vykdoma tikrinant valstybinius automobilių numerius.

  • Ar galima bilietus į rungtynes naudoti kaip prizus, organizuojant ir skelbiant viešus konkursus?

    Bet koks viešų žaidimų, konkursų ir kitokių reklamų rengimas ir reklamavimas, naudojant Kauno „Žalgirio“ prekių ženklus, bilietus, kvietimus, sezono abonementus be VšĮ „Žalgirio krepšinio centras“ leidimo yra draudžiamas ir pažeidžia Kauno „Žalgirio“ prekių ženklų teises. Bilietas, kvietimas į rungtynes ir sezono abonementas negali būti naudojamas bet kokiai reklamai (įskaitant konkursus ir loterijas), bet koks perpardavimas ar bandymas perparduoti ar nukopijuoti bilietą, kvietimą, abonementą arba jį naudoti neteisėtai reklamai ar komercinei veiklai panaikina bilietą be teisės grąžinti bet kokią sumą, sumokėtą už bilieto pirkimą.

    Daugiau informacijos: http://zalgiris.lt/kauno-zalgirio-prekiu-zenklu-naudojimo-taisykles.

Sezono abonementai