„Žalgiris Insider“
-
Ar yra amžiaus limitas naudojantis „Žalgiris Insider“ platforma?
Prenumeratoriais gali tapti asmenys ne jaunesni kaip 14 metų amžiaus.
-
Kaip pasikeisti „Žalgiris Insider“ turimą planą?
Pasikeisti planą galima bet kuriuo metu prisijungus prie https://insider.zalgiris.lt paskyros, paspaudus ant skilties „Mano paskyra“ ir ten pakeitus plano pasirinkimą. Didesnį planą galima užsiprenumeruoti ir paspaudus ant užrakinto turinio bei atliekant tolimesnius brangesnio plano įsigijimo veiksmus. Pereinant į brangesnį planą jo turinį galima matyti iš karto atlikus veiksmus, tuo pat metu nuskaičiuojamas ir papildomas mokestis nuo kortelės. Pereinant į mažesnį planą didesniojo plano turinys yra užrakinamas ir prenumeratorius iškart matys mažesniojo plano turinį.
-
Naudojuosi „Žalgiris Insider“ „Startinio penketo“ planu ir nusipirkau „Žalgiris Insider“ MVP planą – kokie mokėjimai man bus skaičiuojami ir kada?
Brangesnis planas („Žalgiris Insider“ MVP) yra aktyvuojamas iš karto, proporcingai paskaičiuojama brangesnio prenumeratos plano kaina už likusį mėnesį ir ši suma yra sumokama Plano pakeitimo metu. Kitaip tariant prenumeratorius lieka sumokėjęs mažesniojo plano kainą už jau naudotas dienas ir didesniojo plano kainą už likusias dienas iki artimiausio mokėjimo. Kito mokėjimo už prenumeratą metu prenumeratoriui yra nuskaičiuojamas brangesniojo Plano įkainis. Mokėjimas nuskaičiuojamas tą pačią dieną, kai buvo padarytas pirmasis mokėjimas pradėjus prenumeruoti „Žalgiris Insider“.
-
Noriu nutraukti prenumeratą – kaip tą padaryti?
Prenumeratorius gali nutraukti prenumeratą bet kuriuo metu, prisijungęs prie savo https://insider.zalgiris.lt paskyros ir apsilankęs skiltyje „Mano paskyra“ ir paspaudęs „Nutraukti narystę“. Prenumeratos nutraukimas įsigalioja pasibaigus laikotarpiui, už kurį jau sumokėtas prenumeratos mokestis, tai yra praėjus kalendoriniam mėnesiui po paskutinio mokėjimo. Iki pasibaigiant prenumeratos mėnesiui prenumeratorius ir toliau galės matyti visą turinį. Praėjus kalendoriniam mėnesiui po paskutinio mokėjimo naujas mokėjimas nebus nuskaitytas, prenumerata nepratęsiama ir prenumeratorius nebematys platformos turinio.
-
Kiek įrenginių galiu naudoti vienu metu su savo paskyra?
Platformos prenumerata yra skirta naudotis tik vienam prenumeratoriui ir yra susieta su įvestu el. pašto adresu. Prenumeratorius gali prisijungti prie paskyros vienu metu naudojant du išmaniuosius įrenginius.
-
Kokiais būdais galima atsiskaityti už prenumeratą?
Numatytas atsiskaitymo būdas – tik susiejus savo paskyrą su debetine ar kreditine banko kortele ir automatiškai nuskaitant prenumeratos mokestį kas mėnesį.
-
Kaip galiu gauti sąskaitą–faktūrą už sumokėtą prenumeratą?
Norint gauti sąskaitą–faktūrą reikia kreiptis el. paštu bilietai@zalgiris.lt tik iki kito mėnesio 7 dienos.
D.U.K.
-
Kada bus galima įsigyti kito sezono abonementą?
2023–2024 m. sezono abonementų prekyba jau yra pasibaigusi. 2024–2025 m. sezono abonementų prekybos data bus nustatoma antroje einamojo sezono pusėje.
-
Kur įsigyti bilietus?
1. Internetu;
2. „Žalgirio“ arenos kasoje: Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas. Darbo laikas: I-V 16.00–20.00 val. Renginių metu I–V: 16.00 val. – viena valanda po renginio pradžios; VI–VII: dvi valandos iki renginio pradžios – viena valanda po renginio pradžios.
3. Juridiniai asmenys pavedimu pagal išankstinę sąskaitą susisiekus el. paštu bilietai@zalgiris.lt. -
Kur įsigyti abonementą?
Abonementų pardavimo laikotarpiu juos galite įsigyti:
1. Internetu;
2. „Žalgirio“ arenos kasoje: Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas. Darbo laikas: I-V 16.00–20.00 val. Renginių metu I–V: 16.00 val. – viena valanda po renginio pradžios; VI–VII: dvi valandos iki renginio pradžios – viena valanda po renginio pradžios.
3. Juridiniai asmenys pavedimu pagal išankstinę sąskaitą susisiekus el. paštu bilietai@zalgiris.lt. -
Ką daryti, jei iškilo problemų, perkant internetu?
Susisiekite su mumis tel. 861644448, el. paštu bilietai@zalgiris.lt.
-
Ar galiu grąžinti bilietą?
Bilietai yra grąžinami tik tuo atveju, jeigu renginys neįvyksta arba pakeičiama jo data.
-
Ar galiu rezervuoti bilietą?
Bilietų rezervavimo paslaugos šiuo metu neteikiame.
-
Kaip gauti sąskaitą faktūrą?
Jeigu norite gauti sąskaitą faktūrą, prašome pirkimo patvirtinimo dokumentą siųsti el. paštu: buhalterija@zalgirioarena.lt iki kito mėnesio 7 dienos.
-
Kaip atsiskaityti internetinėje bilietų pardavimo sistemoje?
Bilietų pardavimo sistemoje galite atsiskaityti naudodamiesi lietuviška Swedbank, Luminor, SEB, Šiaulių ir Paysera banko elektronine bankininkyste bei kreditine kortele.
-
Kaip pasinaudoti moksleivio, studento ar senjoro nuolaida?
Perkant bilietus į „Betsafe–LKL“ rungtynes ši nuolaida galioja Bronzinėje, „Žaliai baltoje“ ir Žalioje zonose. Perkant bilietus į Eurolygos rungtynes ši nuolaida galioja Žalioje, Rožinėje, Melsvoje, Mėlynoje ir Pilkoje zonose. Norint pasinaudoti šia nuolaida, pirkimo proceso metu pasirinkite „moksleivių“, „ studentų“ ar „senjorų“ nuolaidą. Įsigiję bilietą su moksleivio, studento ar senjoro nuolaida, norėdami patekti į renginį, privalėsite pateikti nuolaidą patvirtinantį dokumentą, priešingu atveju Kauno „Žalgiris“ pasilieka teisę neįleisti į rungtynes. Nuolaidos dydis priklauso nuo rungtynių ir zonos.
-
Ar vaikai į rungtynes yra įleidžiami nemokamai?
Taip, į Kauno „Žalgirio“ namų rungtynes vaikai yra įleidžiami nemokamai iki 6 metų (imtinai).
-
Ar galima skenuoti/nuskaityti elektroninį bilietą iš mobilaus įrenginio?
Taip, bilietus galima skenuoti ir iš Jūsų mobilaus įrenginio. Įsitikinkite, kad Jūsų ekranas nėra įskilęs – tai gali trukdyti tinkamai nuskaityti brūkšninį ar QR kodą.
-
Ar nusipirkęs bilietą galiu pasistatyti automobilį prie „Žalgirio“ arenos?
Taip, galite įsigyti vienkartinį parkavimą „Žalgirio“ arenos aikštelėje rungtynių metu. Priklausomai nuo rungtynių populiarumo skiriasi ir parkavimo kaina. Pavyzdžiui, mažiau populiarioms LKL rungtynėms parkavimas visam renginiui kainuoja nuo 3 Eur, o Eurolygos rungtynėms – 10 Eur.
Įsigyti parkavimą renginiui galite „ADC parking“ svetainėje. Parkavimą galima įsigyti tik iš anksto, susimokėti prie „Žalgirio“ arenos galimybės nėra.
Statyti automobilius gali tik iš anksto parkavimą įsigiję lankytojai ir tik tam automobiliui, kurį užsiregistravo „ADC parking“ sistemoje. Pagal užregistruotą automobilio numerį jie yra įleidžiami tiek per Karmelitų, tiek per A. Mickevičiaus tiltą. Kontrolė ties įvažiavimais vykdoma tikrinant valstybinius automobilių numerius.
-
Ar galima bilietus į rungtynes naudoti kaip prizus, organizuojant ir skelbiant viešus konkursus?
Bet koks viešų žaidimų, konkursų ir kitokių reklamų rengimas ir reklamavimas, naudojant Kauno „Žalgirio“ prekių ženklus, bilietus, kvietimus, sezono abonementus be VšĮ „Žalgirio krepšinio centras“ leidimo yra draudžiamas ir pažeidžia Kauno „Žalgirio“ prekių ženklų teises. Bilietas, kvietimas į rungtynes ir sezono abonementas negali būti naudojamas bet kokiai reklamai (įskaitant konkursus ir loterijas), bet koks perpardavimas ar bandymas perparduoti ar nukopijuoti bilietą, kvietimą, abonementą arba jį naudoti neteisėtai reklamai ar komercinei veiklai panaikina bilietą be teisės grąžinti bet kokią sumą, sumokėtą už bilieto pirkimą.
Daugiau informacijos: http://zalgiris.lt/kauno-zalgirio-prekiu-zenklu-naudojimo-taisykles.
Sezono abonementai
-
Kiek laiko galioja sezono abonementas?
Sezono abonementas galioja nuo oficialios sezono pradžios iki sezono pabaigos.
-
Į kokias rungtynes galiu patekti su abonementu?
Sezono abonementas galioja Kauno „Žalgirio“ komandos rungtynėms, vykstančioms „Žalgirio“ arenoje:
Eurolyga: 17 rungtynių.
LKL reguliarus sezonas: 15–17 rungtynių.
LKL atkrintamosios ir finalai: nemokamai suteikiama, bet ir nekompensuojama atšaukus.
Eurolygos atkrintamosios ir finalai: neįskaičiuota, perkama papildomai. -
Ką daryti, jei pamečiau abonemento kortelę?
Praradus kortelę ji gali būti atšaukta tik kortelės savininkui raštu kreipiantis į „Žalgirio“ arenos kasas. Atšaukus kortelę galima kreiptis dėl naujos kortelės išdavimo. Naujos kortelės išdavimo kaina – 10 eurų.
-
Kaip atsispausdinti bilietus iš savo abonemento?
Ši funkcija yra labai patogi, jei pats abonemento turėtojas negali apsilankyti rungtynėse ir nori perleisti savo vietą kitam asmeniui. Tiesiog atsispausdinkite bilietą arba persiųskite el. paštu!
Savo abonementą galite administruoti prisijungę „Žalgirio“ bilietų pardavimo sistemoje.
Instrukcijas, kaip prisijungti ir atsispausdinti bilietus, galite rasti ČIA.