Informuojame, kad siekiant užtikrinti geriausią patirtį lankantis www.zalgiris.lt svetainėje yra naudojami šie slapukai (angl. cookies): Privalomi, Funkciniai, Analitiniai, Komerciniai. Jeigu nepageidaujate naudotis atitinkamų slapukų funkcijomis, tuomet paspauskite Slapukų valdymas ir pakeiskite slapukų valdymo nustatymus.

Slapukų politika

Daugiau apie slapukų politiką

Jūs lankydamiesi www.zalgiris.lt galite patys pasirinkti norimus slapukus užpildę žemiau pateikiamą sutikimo formą. Pasirinkus atitinkamus slapukus ir paspaudus Sutinku, patvirtinate savo sutikimą slapukų naudojimui. Užpildžius sutikimo formą, daugiau nieko papildomai daryti nereikia. Arena, atsižvelgiant į Jūsų sutikimo formą, naudoja tik Jūsų pasirinktus slapukus nustatytiems slapukų tikslams pasiekti. Užpildytą sutikimo formą, galite bet kada koreguoti taip keisdami ir/arba atšaukdami savo pasirinkimą apie leidžiamus naudoti slapukus. Daugiau apie slapukus ir jų valdymą – Slapukų politikoje.




  • Žalgiris

  • Meniu
  • Krepšinis+
  • Futbolas+
  • Naujienos+
  • Tvarkaraštis+
  • Bilietai+
    • #MANOPIRMAS+
    • Subalansuota Kauno svečiams+
    • Verslo klubas+
    • „Žalgiris“ – tavo mokykloje+
    • Paslaugos verslo klientams+
    • D.U.K.+
  • Abonementai+
  • Verslui+
  • Laikrodis+
  • One Team+
  • Garbės Klubas+
  • Mano abonementas
  • Shop
  • Ieškoti
  • en
Kauno „Žalgiris“ ŽAL
103 : 77 KMT
Pasvalio „Pieno žvaigždės“ PPŽ
00 d. 00 val. 00 min. 00 s.
Kauno „Žalgiris“ ŽAL
01.22 19:44 Eurolyga
Pirėjo „Olympiacos“ OLY
BILIETAI
INTERNETU
Live

D.U.K.

  • Kaip galiu susigrąžinti pinigus už neįvykusias Eurolygos rungtynes?
    Prašymą dėl bilietų grąžinimo buvo galima pildyti iki gegužės 5 dienos (imtinai). Informacija apie grąžinimo tvarką buvo talpinama viešai oficialioje „Žalgirio“ internetinėje svetainėje bei kiekvienas bilietų pirkėjas buvo informuotas asmeniškai elektroniniu paštu, kuriuo registravosi pirkdamas bilietus. Po gegužės 5 dienos grąžinimai nebėra vykdomi.
  • Ar reikia kažką daryti, jei nenoriu susigrąžinti pinigų ir noriu juos skirti „Žalgiriui“?

    Mes visada žinojome, kad turime pačius geriausius sirgalius! Reiškiame begalinę padėką ir būtinai atsidėkosime Jums geromis emocijomis, kai bus galima saugiai grįžti į arenas. Jei nutarėte bilietų negrąžinti – Jums nieko papildomai daryti nereikia.

  • Turiu „Žalgirio“ abonementą. Ar galiu gauti kompensaciją už neįvykusias rungtynes?

    Oficialiai pasibaigus sezonui galimybė sulaukti kompensacijos suteikiama ir Kauno „Žalgirio“ sezono abonementų savininkams. Kompensacijos dydis – 25 proc. nuo sumokėtos abonemento kainos. Kompensacijos dydis paskaičiuotas pagal neįvykusių rungtynių vertę.

    Norint gauti kompensaciją už neįvykusias Eurolygos ir Lietuvos krepšinio lygos rungtynes, reikia užpildyti čia pateiktą formą. Formą galima užpildyti iki birželio 30 dienos imtinai, o kiekvienam abonemento savininkui bus išsiųstas ir naujienlaiškis el. paštu, kurį nurodė pardavimo sistemoje.

    Abonementų savininkai kompensaciją galės gauti 2 būdais: susigrąžinant pinigus į savo banko sąskaitą arba gauti nuolaidą kito sezono abonementui. Norintieji prisidėti prie klubo gerovės ir stipresnės komandos kitą sezoną, gali neprašyti kompensacijos ir ją skirti kaip paramą „Žalgiriui“ (tokiu atveju vis tiek yra prašoma užpildyti formą).

  • Kaip galiu susigrąžinti pinigus už atšauktas LKL rungtynes?

    Nors čempionato nutraukimas nebuvo mūsų pasirinkimas, o tik reagavimas į mūsų visų sveikatos ir saugumo užtikrinimą, visi norintys ir užpildę prašymo formą iki kovo 30 d. galėjo susigrąžinti pinigus už bilietus į rungtynes su „Neptūnu“ (kovo 15 d.) ir „Lietkabeliu“ (kovo 29 d.). Jei prašymo formą užpildėte, pinigai į sąskaitą buvo grąžinti iki balandžio 13 d.

  • Kada bus galima įsigyti kito sezono abonementą?

    2020–2021 m. sezono „Žalgirio“ abonementų prekyba planuojama vasaros pabaigoje – rudens pradžioje. Asmenims, turintiems 2019–2020 m. sezono abonementą, informaciją apie pratęsimus atsiųsime asmeniškai el. paštu, o tie, kurie dar neturi „Žalgirio“ sezono abonemento, bet nori jį įsigyti – kviečiame užpildyti šią formą, kad galėtume su Jumis susisiekti ir padėti išsirinkti tinkamiausią Jums variantą. Pirmieji abonementus galės įsigyti Kauno „Žalgirio“ Garbės Klubo nariai.

    Registracija: čia.

  • Kur įsigyti bilietus?

    Bilietus į Kauno „Žalgirio“ rungtynes „Žalgirio“ arenoje galite įsigyti:
    1. Internetu
    2. „Žalgirio“ arenos kasoje: Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas. Karantino metu „Žalgirio“ arenos kasa nedirba. Įprastas darbo laikas: I-V 10.00-19.00 val. (pietų pertrauka 14.00-15.00 val.), VI-VII dirba tik rungtynių metu nuo 12 val.
    3. Visose Bilietai.lt kasose Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje.

  • Kur įsigyti abonementą?

    Abonementų pardavimo laikotarpiu juos galite įsigyti:
    1. Internetu
    2. „Žalgirio“ arenos kasoje: Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas. Karantino metu „Žalgirio“ arenos kasa nedirba. Įprastas darbo laikas: I-V 10.00-19.00 val. (pietų pertrauka 14.00-15.00 val.), VI-VII dirba tik rungtynių metu nuo 12 val.

  • Ką daryti, jei iškilo problemų, perkant internetu?

    Susisiekite su mumis tel. 861644448, el. paštu bilietai@zalgiris.lt.

  • Ar galiu grąžinti bilietą?

    Bilietai yra grąžinami tik tuo atveju, jeigu renginys neįvyksta.

  • Ar galiu rezervuoti bilietą?

    Bilietų rezervavimo paslaugos šiuo metu neteikiame.

  • Kaip gauti sąskaitą faktūrą?

    Jeigu norite gauti sąskaitą faktūrą, prašome pirkimo patvirtinimo dokumentą siųsti el. paštu: buhalterija@zalgirioarena.lt

  • Kaip atsiskaityti internetinėje bilietų pardavimo sistemoje?

    Bilietų pardavimo sistemoje galite atsiskaityti naudodamiesi lietuviška Swedbank, DNB, Nordea, SEB, Šiaulių ir Paysera banko elektronine bankininkyste bei kreditine kortele.

  • Ar galima už bilietą sumokėti grynaisiais?

    Jeigu nenorite mokėti internetu, bilietus galite įsigyti „Žalgirio“ arenos kasoje arba „Bilietai.lt“ kasose atsiskaitydami grynaisiais arba kortele.

  • Kaip pasinaudoti „Žalgirio“ Garbės Klubo nuolaida?

    „Žalgirio“ Garbės Klubo nariai gali gauti nuolaidas pirkimo metu pasirinkę nuolaidą „Žalgirio Garbės Klubas“ ir įvedę nuolaidos kodą. Kiekvienas Klubo narys turi individualų kodą. Kiekvienam renginiui vieno asmens kodas gali būti panaudotas tik vieną kartą. Jei nuolaida panaudota perkant abonementą, rungtynių bilietams „Žalgirio“ Garbės Klubo nuolaida nebetaikoma.

  • Kaip pasinaudoti moksleivio, studento ar senjoro nuolaida?

    Perkant bilietus į „Betsafe–LKL“ rungtynes ši nuolaida galioja Bronzinėje, „Žaliai baltoje“ ir Žalioje zonose. Perkant bilietus į Eurolygos rungtynes ši nuolaida galioja Žalioje, Rožinėje, Melsvoje, Mėlynoje ir Pilkoje zonose. Norint pasinaudoti šia nuolaida, pirkimo proceso metu pasirinkite „moksleivių“, „ studentų“ ar „senjorų“ nuolaidą. Įsigiję bilietą su moksleivio, studento ar senjoro nuolaida, norėdami patekti į renginį, privalėsite pateikti nuolaidą patvirtinantį dokumentą, priešingu atveju Kauno „Žalgiris“ pasilieka teisę neįleisti į rungtynes. Nuolaidos dydis priklauso nuo rungtynių ir zonos.

  • Ar vaikai į rungtynes yra įleidžiami nemokamai?

    Taip, į Kauno „Žalgirio“ namų rungtynes vaikai yra įleidžiami nemokamai iki 6 metų (imtinai).

  • Ar nusipirkęs bilietą galiu pasistatyti automobilį prie „Žalgirio“ arenos?

    Taip, galite įsigyti vienkartinį parkavimą „Žalgirio“ arenos aikštelėje rungtynių metu. Priklausomai nuo rungtynių populiarumo skiriasi ir parkavimo kaina. Pavyzdžiui, mažiau populiarioms LKL rungtynėms parkavimas visam renginiui kainuoja nuo 3 Eur, o Eurolygos rungtynėms – 10 Eur.

    Įsigyti parkavimą renginiui galite „ADC parking“ svetainėje. Parkavimą galima įsigyti tik iš anksto, susimokėti prie „Žalgirio“ arenos galimybės nėra.

    Statyti automobilius gali tik iš anksto parkavimą įsigiję lankytojai ir tik tam automobiliui, kurį užsiregistravo „ADC parking“ sistemoje. Pagal užregistruotą automobilio numerį jie yra įleidžiami tiek per Karmelitų, tiek per A. Mickevičiaus tiltą. Kontrolė ties įvažiavimais vykdoma tikrinant valstybinius automobilių numerius.

  • Ar galima bilietus į rungtynes naudoti kaip prizus, organizuojant ir skelbiant viešus konkursus?

    Bet koks viešų žaidimų, konkursų ir kitokių reklamų rengimas ir reklamavimas, naudojant Kauno „Žalgirio“ prekių ženklus, bilietus, kvietimus, sezono abonementus be VšĮ „Žalgirio krepšinio centras“ leidimo yra draudžiamas ir pažeidžia Kauno „Žalgirio“ prekių ženklų teises. Bilietas, kvietimas į rungtynes ir sezono abonementas negali būti naudojamas bet kokiai reklamai (įskaitant konkursus ir loterijas), bet koks perpardavimas ar bandymas perparduoti ar nukopijuoti bilietą, kvietimą, abonementą arba jį naudoti neteisėtai reklamai ar komercinei veiklai panaikina bilietą be teisės grąžinti bet kokią sumą, sumokėtą už bilieto pirkimą.

    Daugiau informacijos: http://zalgiris.lt/kauno-zalgirio-prekiu-zenklu-naudojimo-taisykles.

Sezono abonementai

  • Kiek laiko galioja sezono abonementas?

    Sezono abonementas galioja nuo oficialios sezono pradžios iki sezono pabaigos.

  • Į kokias rungtynes galiu patekti su abonementu?

    Sezono abonementas galioja Kauno „Žalgirio“ komandos namų rungtynėms, vykstančioms „Žalgirio“ arenoje Eurolygos bei LKL reguliariajame sezone bei LKL čempionato atkrintamosiose rungtynėse ir finaluose.

  • Ką daryti, jei pamečiau abonemento kortelę?

    Praradus kortelę ji gali būti atšaukta tik kortelės savininkui raštu kreipiantis į „Žalgirio“ arenos kasas. Atšaukus kortelę galima kreiptis dėl naujos kortelės išdavimo. Naujos kortelės išdavimo kaina – 10 eurų.

  • Kaip atsispausdinti bilietus iš savo abonemento?

    Ši funkcija yra labai patogi, jei pats abonemento turėtojas negali apsilankyti rungtynėse ir nori perleisti savo vietą kitam asmeniui. Tiesiog atsispausdinkite bilietą arba persiųskite el. paštu!
    Savo abonementą galite administruoti prisijungę „Žalgirio“ bilietų pardavimo sistemoje.
    Instrukcijas, kaip prisijungti ir atsispausdinti bilietus, galite rasti ČIA.

Kontaktai

Kauno „Žalgirio“ administracija

Karaliaus Mindaugo pr. 50, LT-44334, Kaunas
+370 37 452 459
+370 616 44448 („Žalgirio“ bilietai)
info@zalgiris.lt

„Žalgirio“ arenos bilietų kasa

Karaliaus Mindaugo pr. 50, LT-44334, Kaunas
+370 616 44448 („Žalgirio“ bilietai)
bilietai@zalgiris.lt
„Žalgirio“ arenos kasa nedirba, atsiprašome už nepatogumus.

Kauno „Žalgirio“ namų arena

„Žalgirio“ arena
Karaliaus Mindaugo pr. 50, LT-44334, Kaunas
+370 37 354 401
info@zalgirioarena.lt

Kauno „Žalgirio“ jaunimo komandos namų arena

„Žalgirio“ treniruočių centras
Naglio g. 4A, LT - 52367, Kaunas
+370 37 452 459

FK „Kauno Žalgiris“ namų aikštė

„Kauno Žalgirio" FA stadionas
Neries krantinė 7B, Kaunas
LFF Kauno treniruočių centro stadionas (NFA)
Aukštaičių g. 51, Kaunas
info@zalgiris.lt

Oficialios Kauno „Žalgirio“ parduotuvės zalgirisshop.lt

+370 622 77027
S.Daukanto g. 8, Kaunas
PC Akropolis Kaunas, II a., Karmelitų al. (Karaliaus Mindaugo pr. 49)
Pramonės pr. 4E, Kaunas
Rodyti visą informaciją
Privatumo politika
Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą pateikiama susisiekiant el. paštų: privatumas@zalgiris.lt
Slapukų politika
Kauno „Žalgirio“ prekių ženklų naudojimo taisyklės
Visos teisės saugomos. © 2021 VšĮ „Žalgirio krepšinio centras“
Kopijuoti ir platinti tinklalapio turinį leidžiama tik su raštišku VšĮ „Žalgirio krepšinio centras“ sutikimu.
Žalgiris [151 (0,847)]