„Žalgiris Insider“

D.U.K.

  • Kada bus galima įsigyti kito sezono abonementą?

    2022–2023 m. sezono abonementais nebeprekiaujama. Naujo 2023–2024 m. sezono abonementų prekyba prasidės 2023 m. gegužės mėnesį (tiksli data bus patikslinta vėliau).

  • Kur įsigyti bilietus?

    1. Internetu;
    2. „Žalgirio“ arenos kasoje: Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas. Darbo laikas: I-V 16.00–20.00 val. Renginių metu I–V: 16.00 val. – viena valanda po renginio pradžios; VI–VII: dvi valandos iki renginio pradžios – viena valanda po renginio pradžios.
    3. Juridiniai asmenys pavedimu pagal išankstinę sąskaitą susisiekus el. paštu bilietai@zalgiris.lt.

  • Kur įsigyti abonementą?

    Abonementų pardavimo laikotarpiu juos galite įsigyti:

    1. Internetu;
    2. „Žalgirio“ arenos kasoje: Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas. Darbo laikas: I-V 16.00–20.00 val. Renginių metu I–V: 16.00 val. – viena valanda po renginio pradžios; VI–VII: dvi valandos iki renginio pradžios – viena valanda po renginio pradžios.
    3. Juridiniai asmenys pavedimu pagal išankstinę sąskaitą susisiekus el. paštu bilietai@zalgiris.lt.

     

  • Ką daryti, jei iškilo problemų, perkant internetu?

    Susisiekite su mumis tel. 861644448, el. paštu bilietai@zalgiris.lt.

  • Ar galiu grąžinti bilietą?

    Bilietai yra grąžinami tik tuo atveju, jeigu renginys neįvyksta arba pakeičiama jo data.

  • Ar galiu rezervuoti bilietą?

    Bilietų rezervavimo paslaugos šiuo metu neteikiame.

  • Kaip gauti sąskaitą faktūrą?

    Jeigu norite gauti sąskaitą faktūrą, prašome pirkimo patvirtinimo dokumentą siųsti el. paštu: buhalterija@zalgirioarena.lt iki kito mėnesio 7 dienos.

  • Kaip atsiskaityti internetinėje bilietų pardavimo sistemoje?

    Bilietų pardavimo sistemoje galite atsiskaityti naudodamiesi lietuviška Swedbank, Luminor, SEB, Šiaulių ir Paysera banko elektronine bankininkyste bei kreditine kortele.

  • Kaip pasinaudoti moksleivio, studento ar senjoro nuolaida?

    Perkant bilietus į „Betsafe–LKL“ rungtynes ši nuolaida galioja Bronzinėje, „Žaliai baltoje“ ir Žalioje zonose. Perkant bilietus į Eurolygos rungtynes ši nuolaida galioja Žalioje, Rožinėje, Melsvoje, Mėlynoje ir Pilkoje zonose. Norint pasinaudoti šia nuolaida, pirkimo proceso metu pasirinkite „moksleivių“, „ studentų“ ar „senjorų“ nuolaidą. Įsigiję bilietą su moksleivio, studento ar senjoro nuolaida, norėdami patekti į renginį, privalėsite pateikti nuolaidą patvirtinantį dokumentą, priešingu atveju Kauno „Žalgiris“ pasilieka teisę neįleisti į rungtynes. Nuolaidos dydis priklauso nuo rungtynių ir zonos.

  • Ar vaikai į rungtynes yra įleidžiami nemokamai?

    Taip, į Kauno „Žalgirio“ namų rungtynes vaikai yra įleidžiami nemokamai iki 6 metų (imtinai).

  • Ar galima skenuoti/nuskaityti elektroninį bilietą iš mobilaus įrenginio?

    Taip, bilietus galima skenuoti ir iš Jūsų mobilaus įrenginio. Įsitikinkite, kad Jūsų ekranas nėra įskilęs – tai gali trukdyti tinkamai nuskaityti brūkšninį ar QR kodą.

  • Ar nusipirkęs bilietą galiu pasistatyti automobilį prie „Žalgirio“ arenos?

    Taip, galite įsigyti vienkartinį parkavimą „Žalgirio“ arenos aikštelėje rungtynių metu. Priklausomai nuo rungtynių populiarumo skiriasi ir parkavimo kaina. Pavyzdžiui, mažiau populiarioms LKL rungtynėms parkavimas visam renginiui kainuoja nuo 3 Eur, o Eurolygos rungtynėms – 10 Eur.

    Įsigyti parkavimą renginiui galite „ADC parking“ svetainėje. Parkavimą galima įsigyti tik iš anksto, susimokėti prie „Žalgirio“ arenos galimybės nėra.

    Statyti automobilius gali tik iš anksto parkavimą įsigiję lankytojai ir tik tam automobiliui, kurį užsiregistravo „ADC parking“ sistemoje. Pagal užregistruotą automobilio numerį jie yra įleidžiami tiek per Karmelitų, tiek per A. Mickevičiaus tiltą. Kontrolė ties įvažiavimais vykdoma tikrinant valstybinius automobilių numerius.

  • Ar galima bilietus į rungtynes naudoti kaip prizus, organizuojant ir skelbiant viešus konkursus?

    Bet koks viešų žaidimų, konkursų ir kitokių reklamų rengimas ir reklamavimas, naudojant Kauno „Žalgirio“ prekių ženklus, bilietus, kvietimus, sezono abonementus be VšĮ „Žalgirio krepšinio centras“ leidimo yra draudžiamas ir pažeidžia Kauno „Žalgirio“ prekių ženklų teises. Bilietas, kvietimas į rungtynes ir sezono abonementas negali būti naudojamas bet kokiai reklamai (įskaitant konkursus ir loterijas), bet koks perpardavimas ar bandymas perparduoti ar nukopijuoti bilietą, kvietimą, abonementą arba jį naudoti neteisėtai reklamai ar komercinei veiklai panaikina bilietą be teisės grąžinti bet kokią sumą, sumokėtą už bilieto pirkimą.

    Daugiau informacijos: http://zalgiris.lt/kauno-zalgirio-prekiu-zenklu-naudojimo-taisykles.

Sezono abonementai

  • Kiek laiko galioja sezono abonementas?

    Sezono abonementas galioja nuo oficialios sezono pradžios iki sezono pabaigos.

  • Į kokias rungtynes galiu patekti su abonementu?

    Sezono abonementas galioja Kauno „Žalgirio“ komandos rungtynėms, vykstančioms „Žalgirio“ arenoje:
    Eurolyga: 17 rungtynių.
    LKL reguliarus sezonas: 15–17 rungtynių.
    LKL atkrintamosios ir finalai: nemokamai suteikiama, bet ir nekompensuojama atšaukus.
    Eurolygos atkrintamosios ir finalai: neįskaičiuota, perkama papildomai.

  • Ką daryti, jei pamečiau abonemento kortelę?

    Praradus kortelę ji gali būti atšaukta tik kortelės savininkui raštu kreipiantis į „Žalgirio“ arenos kasas. Atšaukus kortelę galima kreiptis dėl naujos kortelės išdavimo. Naujos kortelės išdavimo kaina – 10 eurų.

  • Kaip atsispausdinti bilietus iš savo abonemento?

    Ši funkcija yra labai patogi, jei pats abonemento turėtojas negali apsilankyti rungtynėse ir nori perleisti savo vietą kitam asmeniui. Tiesiog atsispausdinkite bilietą arba persiųskite el. paštu!
    Savo abonementą galite administruoti prisijungę „Žalgirio“ bilietų pardavimo sistemoje.
    Instrukcijas, kaip prisijungti ir atsispausdinti bilietus, galite rasti ČIA.