„eBay“ aukcionuose – A.Butkevičiaus ir T.Dimšos marškinėliai 0

Kauno „Žalgirio“ krepšininkai Arnas Butkevičius ir Tomas Dimša jau išbandė pasaulinės e. prekybos platformos „eBay“ aukciono galimybes. Žalgiriečiai lengvai susikūrė savo aukcionus, kuriuose galima įsigyti jų marškinėlius.

Metų pradžioje Kauno „Žalgirio“ organizacija pranešė apie bendradarbiavimą su pasauline e. prekybos platforma „eBay“ – taip bus siekiama paremti mažų ir vidutinių įmonių (MVĮ) augimą Baltijos regione.

„eBay“ platformos reklaminės pozicijos bus sutinkamos „Žalgirio“ arenoje, taip kviesdamos sirgalius ir įmones prisijungti prie unikalios „eBay“ augimo programos.

Ši programa suteikia vietos įmonėms, atitinkančioms tam tikrus kriterijus, daugybę privalumų, įskaitant nemokamą prekių skelbimą „eBay“ per pirmuosius 3 mėnesius, asmeninius mokymus, nuolaidas ir kt. Šios programos registracijos puslapis yra https://export.ebay.com/lt/zalgiris/.

Bendradarbiavimo pradžią ir šios programos startą įprasmins nauja skaitmeninė kampanija su Kauno „Žalgirio“ krepšininkais T.Dimša ir A.Butkevičiumi priešakyje.

Lietuvos rinktinės ir Lietuvos čempionų nariai kviečia visus krepšinio aistruolius„ eBay“ aukcionuose įsigyti originalius jų marškinėlius.

Aukcionus „eBay“ platformoje laimėjusiems žmonėms atiteks ne tik A.Butkevičiaus ir T.Dimšos marškinėliai su jų asmeniniais parašais, bet ir po 2 bilietus į sausio 19 d. Eurolygos rungtynes su Stambulo „Fenerbahce“. Sausio 10 d. startavę žalgiriečių aukcionai tęsis iki sausio 16 d., o visi aukciono metu surinkti pinigai bus paaukoti ne pelno siekiančiai organizacijai.

Beje, krepšininkai metė iššūkį vienas kitam – brangiau savo marškinėlius pardavęs žalgirietis iš komandos draugo sulauks pietų.

Šiuo metu „Žalgirio“ fanams bei įmonėms galioja išskirtinis pasiūlymas, kuriuo pasinaudoję jie gaus visą informaciją ir pagalbą, kad taptų pasauliniais pardavėjais.

Šios „Žalgirio“ ir „eBay“ partnerystės tikslas – skatinti regiono ekonominį augimą, padedant vietos MVĮ plėsti verslą už regiono ribų ir patekti į pasaulinę rinką. „eBay“ patirtis elektroninės prekybos srityje kartu su „Žalgirio“ aistra remti vietos verslo ekosistemą leis įmonėms augti ir sėkmingai veikti skaitmeniniame amžiuje.

Komentarai