Žinomumo didinimas

88 proc. žmonių, žiūrėdami TV naudojasi telefonu ieškodami papildomos informacijos, skaitydami naujienų srautą ar tiesiog bendraudami socialiniuose tinkluose (Nielsen, 2018 Q20). Net du trečdaliai 18-34 m. amžiaus TV žiūrovų antruoju ekranu pradeda naudotis TV ekrane įsiterpus reklamai. Nemaža tikimybė, kad tuo metu, kai buvo transliuojama reklama, žiūrovas antrame ekrane skaitė straipsnį apie krepšinį ar žiūrėjo Šaro interviu. Todėl mes sakome – tradicinė TV reklama jau praeitis. Įrodyta, kad reklamos veiksmingumas padidėja net iki 40%, kai ji transliuojama teigiamame emociniame kontekste (Yahoo, 2017). O juk „Žalgirio“ rungtynės – absoliuti emocijų bomba.

MŪSŲ SPRENDIMAI:

#MANOPIRMAS

Projektas įkvėptas sirgalių, kurie niekada nestebėjo „Žalgirio“ rungtynių gyvai. Juo siekiame įveikti kliūtis apsilankyti arenoje bei suteikti nepamirštamus įspūdžius. Auditorija – visos Lietuvos gyventojai, kuriems jūs galite padėti pirmą kartą patirti šiurpuliukus stebint rungtynes „Žalgirio“ arenoje. 2018/2019 m. sezone projekto sklaida pasiekėme 46 milijonus kontaktų, o pats projektas įvertintas kaip geriausias Eurolygos rinkodaros projektas ir pelnė Euroleague Marketing Devotion apdovanojimą!

VERSLO KLUBO PARTNERIS (B2B)

„Žalgirio“ verslo klubas – tai unikalus ir vienintelis tokio pobūdžio verslo vystymo forumas bei partnerystės platforma, pramogomis ir azartu apipintas įrankis, verslo intelekto vystymui bei jūsų asmeniniam tobulėjimui. Tai vieta, skirta užmegzti strategines pažintis ir atrasti verslo plėtros galimybes. „Žalgirio“ verslo klubo nariais nemokamai gali tapti visi 2019–2020 m. „Audi“ klubo abonementų turėtojai, VIP parketinių vietų abonementų savininkai bei dvi nemokamos narystės suteikiamos klubo rėmėjams ir „Žalgirio“ arenos VIP ložių nuomininkams. Siūlome įtraukiančią reklamos platformą tikslinei B2B auditorijai, turinio integracijos ir kontaktų užmezgimo galimybę vakaro metu.

3×3 KREPŠINIO TURNYRO PARTNERIS

Vienas laukiamiausių „Žalgirio“ pavasario renginių – gatvės krepšinio 3×3 turnyras. Dažniausiai gegužės mėnesį vykstančiu turnyru norime didinti susidomėjimą krepšiniu, futbolu ar kitomis sporto šakomis (turnyro metu yra vykusios tinklinio, esporto, regbio veiklos) bei skatinti sveiką gyvenimo būdą bendruomenėje. Turnyre kasmet dalyvauja apie 150 komandų įvairiose amžiaus grupėse, sulaukiame 2000-3000 žiūrovų per dieną. Tai platforma didinti prekės ženklo žinomumą aktyviai ir sportiškai auditorijai, įrengiant pramogų erdvę žiūrovams, skiriant prizus dalyviams ar net pavadinant turnyrą savo vardu.

INDIVIDUALI REKLAMINĖ KAMPANIJA

Atsižvelgiant į kliento iššūkius, suformuojame individualų reklaminės sklaidos paketą „Žalgirio“ arenoje bei už jos ribų „Žalgirio“ turimais reklamos kanalais, galime nukreipti tikslinę reklamą Jūsų pageidaujamam segmentui, kurią nuolat lydės krepšinio rungtynių azartas, nenuspėjamumas ir populiariausi krepšinio pasaulio veidai. Pasikartojantis tarptautinis matomumas TV ekranuose rungtynių metu, prekės ženklo natūrali sklaida didžiuosiuose naujienų portaluose, teigiamas emocijas užkuriantis turinys socialinėse medijose, kraują kaitinantys „Žalgirio“ palaikymo komandos pasirodymai ar gerbėjus įtraukiantys žaidimai arenoje su Jūsų prekės ženklo reprezentacija – inovatyvus būdas pranešti apie save bendruomenei, kuri kvėpuoja krepšiniu.