SĖKMĖS ISTORIJA

zal-banner-1920x265

Klientas: UAB „Time group“

Prekės ženklas: Licencinis produktas. „Žalgirio“ laikrodis

Iššūkis: Pagrindinis siekis – sukurti bei pristatyti išskirtinį laikrodį, kuris būtų patrauklus auditorijai ne tik savo išvaizda, bet būtų ir kokybiškas bei ilgaamžis.

Kilo iššūkis surasti gamintoją, kuris galėtų įgyvendinti viziją, t. y pagaminti laikrodį, kuris savo išvaizda atspindėtų žalgirietiškąjį identitetą: komandos logotipas ciferblate, papildoma žalios spalvos apyrankė, unikalus kiekvieno laikrodžio graviravimas nugarinėje pusėje, žymintis ribotą tiražą. Ieškota gerai žinomo, visame pasaulyje pripažinto, tarptautinio prekinio ženklo. Esame dėkingi „Swiss Military by Chrono“, kuris padėjo įgyvendinti šią idėją.

Sprendimas: Partneris laikrodžių versle dirba jau daug metų, didžiuojasi priėmęs iššūkį sukurti ypatingą laikrodį – ypatingai komandai. Fotosesijos metu padarytos nuotraukos leido sukurti reklamos maketus, kurie puikiai atspindėjo projekto esmę bei produkto išskirtinumą. Produkto išskirtinumas tai ne tik nepriekaištingas dizainas bei kokybė, bet ir ribotas tiražas. Pirkėjams buvo pasiūlyti 944 laikrodžio vienetai.

Produkto įvedimo reklamos kampanijai buvo naudoti socialinės medijos tinklai. Įrašas, kurį pamatė daugiau nei 400 tūkst. žmonių – buvo būtent šio išskirtinio laikrodžio konkursas. Produktas pristatytas ir kitais reklamos kanalais: naujienlaiškiais, „Instagram“ bei „Facebook“ įrašais, „Google Ads“ reklamos įrankiais.

Šis bendras projektas buvo teigiamai įvertintas ne tik tarp įsigijusiųjų laikrodį, bet ir pačių žalgiriečių. Partnerio žodžiais tariant – tai didžiulis įvertinimas.

Rezultatas: Nors pandemija ir rungtynės tuščioje arenoje kiek sugriovė planus, nes būtent rungtynių metu buvo planuota eksponuoti laikrodį specialiai tam sukurtame stende, tačiau rezultatas pranoko lūkesčius. Susidomėjimas šiuo produktu buvo didelis, pardavimai vyko pagal numatytą planą. Sulaukta daugybės teigiamų atsiliepimų iš pirkėjų, kurie įsigijo šį išskirtinį laikrodį.